Cenevre sözleşmesine göre hakkını istemekten çekinmeyin beyler. Esir olduğunuz yerde bir kap sıcak aş sizinde hakkınız 😂Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin..
Kadınların evlerinde bir takım sorumlulukları olur, bu da onlardan biri diye düşünüyorum. Çocuklarına karşı, eşine karşı görevleri vardır. Ama her iki tarafta çalışıyorsa birbirlerine yardımcı olmaları daha uygun olur.
En İyi Cevaplar