Günaydın,
Bugün metro istasyonunda elimdeki çöp yere düştü. Almak için eğildiğim zaman, erkeğin biri "o boyla elini uzatsan alırdın, ahahaha" gibi saçma sapan bir tavırla dalga geçti.
1.54 boyundayım. Arkadaşlarım ve çevremdeki insanlar sürekli dalga geçiyor. Saçma sapan tavırlara maruz kalıyorum. Sırf kısa boyluyum diye ben dışarıya çıkmayayım mı? İnsanların böyle tepkilerine neden maruz kalıyorum?
Bugün metro istasyonunda elimdeki çöp yere düştü. Almak için eğildiğim zaman, erkeğin biri "o boyla elini uzatsan alırdın, ahahaha" gibi saçma sapan bir tavırla dalga geçti.
1.54 boyundayım. Arkadaşlarım ve çevremdeki insanlar sürekli dalga geçiyor. Saçma sapan tavırlara maruz kalıyorum. Sırf kısa boyluyum diye ben dışarıya çıkmayayım mı? İnsanların böyle tepkilerine neden maruz kalıyorum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar