Kısa boylu olduğum için insanlar benimle dalga geçiyor. Kısa boylu olmak benim suçum mu?

Günaydın,
Bugün metro istasyonunda elimdeki çöp yere düştü. Almak için eğildiğim zaman, erkeğin biri "o boyla elini uzatsan alırdın, ahahaha" gibi saçma sapan bir tavırla dalga geçti.

1.54 boyundayım. Arkadaşlarım ve çevremdeki insanlar sürekli dalga geçiyor. Saçma sapan tavırlara maruz kalıyorum. Sırf kısa boyluyum diye ben dışarıya çıkmayayım mı? İnsanların böyle tepkilerine neden maruz kalıyorum?
Kısa boylu olduğum için insanlar benimle dalga geçiyor. Kısa boylu olmak benim suçum mu?
Cevapla