Boyum kısa olduğu için kendimi cezalandırıyorum?

Kendimle hiç ilgelenmiyorum saç makyaj hiç bişey sırf kısa boyum kısa olduğu için. Çünkü hak etmediğimi düşünüyorum yapsam bile bir şey değişmeyecek Çok güzel kıyafetler alsamda o uzun ya da normal boyda olan kızlardaki gibi üzerimde durmuyacak diye. :( Hep çocuk gibi kalıcam :( 1.50 boyunda olmak berabat bişey dışarı çıkarken o kadar takıntı olmuş ki insanların sırf boyuna posuna bakıyorum Normal ayakkabı düz spor giymiyorumm insanlar boyumu fark etmesin diye :( Napıcam ben böyle bilmiyorum Doğru yapıyosun diyicekseniz diyin her yoruma açığım. Alay, küçümseme ve hakaret olmadığı sürece
Boyum kısa olduğu için kendimi cezalandırıyorum?
Cevapla