Dün gece Apartmanda evli bir bebekleri olan bir çift, bağıra bağıra kavga ediyordu, küfürler falan filan, neyse Apartmanda herşey de duyuluyor, bebek ağlaya ağlaya bir hal oldu, 5 dk falan.. neyse ben gitsem mi gitmesem mı diye düşünürken karşı komşum yaşca benden büyük bir abi, gitti kapılarını tıklatti, kadın kapıyı açtı, bu durumu hiç hoş karşılamadı, öyle bir surat ifadesi vardı ki, iyi ki ben gitmemişim dedim. O abi, yapmayin şu sübyanin yaninda falan dedi. Neyse kadın birşey Yok, deyip yavaşça kapıyı kapattı ağlayarak, sonrası sessizlik. Bana göre kârı koca arasına girilmez de, böyle bir durumda girmek doğru mudur?
Kavga eden karı/kocanın, sevgililerin arasına girilir mi?
Girilir kardeşim girilir. Kavga etmenin, tartışmanın ortamı da vardır. Bebekli insanlar daha çok dikkat etmeli. Onlar çok etkileniyor. Çocuk uyuduktan sonra git başka odaya otur tartış. Bağırıp çağırmak neyi değiştiriyor? Hiçbir şeyi. Hele şiddet varsa işin içinde o evin kapısını kırar da girerim
tartışan karı koca ve sevgililerin arasına girilmez... ayırsan sen suçlu olursun... tartışmada ikisinden birisi senin üstünme yürüse ve karşılık versen sen suçlu olursun... bir kere o hatayı yaptım bir daha da tövbe.. ararım polisi gelir halleder...
Karakolluk oldum... cocuk sokak ortasında tokatlyordu bende digerleri gibi izlemek ya da boşverip geçip gitmek yerine araya girdim ... uyardım cocuk diklendi laf dalasina girdik... dayak yiyen kız taraf değiştirdi sevgilisinden yana oldu... bir daha tobe araya girmem isterse ağzı burnu dağılsın o an dayak yiyen kimse vijdansizlik yapar görmezden gelirim...
Ben bu tip durumlarda muhakkak kapıyı çalarım. Kavgayı benle eder, karısı/sevgilisi gelir ona destek olur. Sonra onlar barışır, bende bir süre sonra arayı tekrar düzeltirim.
En İyi Cevaplar