Mini etek giyen arkadaşıma sinir oluyorum bir daha bir şey derse ne diyeyim?

Ünivde'de bir arkadaşım var bu kız ailesinin yanında gayet dizinde elbise etek giyer mesela ailesi izin vermez hatta geçen ailesinin yanına gitti annesi kazaginin önü açık diye çöpe atmış düşünün yani. Bu kız okula gelirken arada mini etek giyer ve cok sevdiğini söyler sanki yıllardır giyiyomus gibi. O kadar açık giyip birde erkekler yicek gibi bakıyor der. Ama ısrarla da giymeye devam eder. Mesela bu fotodaki gibi geçen gene giymiş hem bakan erkeklere sapık yicek gibi bakiyolar diyo. Bende rahatsız olduğun halde neden ısrarla giyiyosun mini etek seviyosan o bakışları göze alarak giycen New York da yasamiyoruz sonuçta dedim hemen bir suratı falan gidiyo sanki ben dar kafaliyim gibi birdaha bakiyolar falan derse ne diyim? Birde ailesinin yanında da aynı giyinse neyse dicem ama okulda farklı ailesinin yanına gidince farklı oluyo ona da sinir oluyorum
Mini etek giyen arkadaşıma sinir oluyorum bir daha bir şey derse ne diyeyim?
Mini etek giyen arkadaşıma sinir oluyorum bir daha bir şey derse ne diyeyim?
Cevapla