Aile & Toplum konusunda 693 cevap paylaştı. Kendi açımdan şunu düşünüyorum. Başlarına bir dert geldi amenna. Sınırda kurulan yerde olmak kaydı ile (dibimize kadar gelmemelilerdi) yaşlılar kadınlar ve çocuklara tamam. Ama turp gibi adamlar sağda solda fink atıp eğlensinler, bizim evlatlarımız canlarını versinler, kaç aileye ateş düştü. Siz burda keyfinize bakın biz size ülkenizi hediye paketinde sunarız.
Yok öyle dava. Biz bu toprakları kolay kazanmadık. Filistin yıllardır mücadele ediyor. Bir tane kaçan var mı?
Hiç bir şey yapamıyorlarsa kendi vatanlarında düşmanlarına taş atarken şehit olan ilkokul çağındaki Filistinli çocukları örnek alsınlar...
Ve utansınlar...22 Yorumla- +1 yıl
Ricalarr.
En İyi Cevaplar
Ülkemizde bizim faydalanamadığımız faydalanmak için 50 takla attığımız şeyleri ücretsiz ve hiçbir şey vermeden emek sarf etmeden almaları. İş-hastane-okul-ev her şeye sahipler bizden zengin oldular iş yeri açma belgelerini bile alabiliyorlar üniversiteye direk giriş yapıyorlar sınavsız şeysiz direk iş buluyorlar. Gel gelelim bizim milletimiz TÜRKLERE ise üniversite belgesi olsun iş yeri açma belgesi olsun iş bulma olsun en son dayız belgemiz olsa dahi biz en sona atılıyoruz ama neden? İlk kendi milletimize sonra misafirlere vermemiz lazım ama anlam veremedik bir şekilde böyle bir durumdayız. Allah Yardım Etsin Bize...
30 Yorumla
+1 yılHaksızlık sebebiyle Suriyelilerin daha fazla hakka sahip olması türkülerden iyi yaşaması ve Türkiye de Arapça yazan mekanlar açmaları... Devlet yüz verdi oy toplamak için bunların çoğu da hayır demedi. Türkler ile eşit hakka sahip olsalardı bu derece nefret edilmezlerdi. Yine devletin adaletsiz sistemi sorumludur.
30 Yorumla
+1 yılkültürlerimiz çok farklı maalesef bir evde 20 kişi yaşadıkları için haliyle kimse kendileriyle aynı yerde yaşamak istemiyor. Üstelik biraz da yüzsüzler sanırım ülkelerini bırakıp buralarda sahilde utanmadan yan gelip yatıp nargile tüttürebiliyorlar rahatlıklarına diyecek söz yok
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
39Cevap
keyf çatmaları sahilde kızlara taciz etmeler sokakda kızları sıkışdırmak kadınların 5 ton makyaj yapması devlet hem alıyor hemde bedavadan maaş veriyor birde hastanelerde öncelikliler beleşe vatandaşlık oh ne ala !!! biz bu cumhuriyeti savaşdan kaçarak kazanmadık savaşarak kazandık 11,12,13,14,15... yaşındakiler savaşdılar vatan için eeee biz demiyoruz yaşlısı gelmesin diye abi yaşlısı gelsin çocuğu gelsin gençleri gitsin kadınları gelsin kocaları gitsin devlette gelenlere koruma sağlasın gözetim altında olsunlar bu kadar yani onların yüzüne kiraların felan fiyatı arttı sonra nie suriyeliler sevilmiyor istenmiyor...
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 349 cevap paylaştı. Kendi vatani savaştayken sözüm sadece eli silah tutan suriyelilere git savaş topraklar kolay kazanılmadi. Hiç bir ülkenin. Ama buraya gel kaç sonra babanın ülkesiymiş gibi davran. Ben her ay 240 lira gss primi ödeyeyim hastane kullanmak için o ödemesin ve artislik yapsın. Sevmiyorum arkadaşım bu yüzden. Not: kadın yaşlılar ve çocuklar hariç.
40 Yorumla
+1 yılher yerde anlamadığımız dilde bağıra çağıra kaba saba konuşmaları.
Ucuza çalışıp Türklerin işlerini ellerinden almaları işsizliği arttırmaları.
vatanlarını savunmak yerine burada serserilik yapmaları çetecilik yapmaları.
Kendi karılarının kızlarının yüzünü bile örtüp bizim ülkedeki kızlara sarkmaları.
cahil ve dönek arap ırkından olmaları.30 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Türk olmayan, Yurt Dışından ülkeme gelen birisi benim huzurumu kaçırıyorsa, zararı varsa istemem. İstemiyorum. Hem suç oranı hem de ekonomik olarak zararlı olduğu bir gerçek. Kimse aksini iddia edemez.
Mümkün olsa şu ülkeye zararı olan herkese defetmek isterim.30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl1. İslam düşmanlığı (ruslar gelseydi bayram ederdi kafir oğlu kafirler)
2. Devletin onlara sağladığı imkanları kıskanma ve kendini türk olarak üstün gördükleri için o hakları kendine layık görmek
3. İnsanlıktan sıyrılmıştık
4. Tok olanın aç olanın halinden anlamaması
5. Başına daha önce füze düşmemiş olması vs. vs.
Dipnot: 7 sülale doğma büyüme istanbuluyuz. Hepinizden daha türküm yani şimdi suriyelisin diyecekler demeden söyleyeyim. Hadi bb61 Yorumla- +1 yıl
tamam evinde besle.
- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılBizim toplumumuza uygun davranışlar sergilemiyorlar. Ne gezerken, ne yemek yerken, ne konuşurken hiç bir şey yok.
Birde durumları da iyi değil nasıl olsun 5-6 tane çocuk 1 adam asgari ücret almıyor bile nasıl geçinecek? Yardım almadan olur mu olmaz? Yazık yani20 Yorumla Şimdi sorsan bir sürü şey sayarlar. Görende onlardan önce herşey çok düzgün herkes çok iyi herkes kardeşçe yaşadı sanır. Öne sürülen nedenlerin hepsi zaten bu toplumda vardı. Askerden kaçanından tut öğrencisini ayartmaya çalışan. Öğretmenine iftira atan öğretmeniyle ilgili fantaziler kuran. Tecavüz eden hayvanlara eziyet eden. İşin aslına gelinrse. Fazla sebep aramaya gerek yok. Bu toplumda suriyelilerden öncede Türkler Kürtleri Kürtler Türkleri sağcılar solcuları solcular sağcıları istemedi.
20 Yorumla
+1 yılTopraklarını kanla kazanmış bir millete topraklarından kaçarak sığınan bir topluluk asla sevilip istenmez. Türk evlatları bu korkak vatansızlar topraklarını bırakıp kaçtıları için sınır ötesinde can veriyor kendi toprak güvenliğini sağlamak için bu kansız evlatları da Türk kızlarını tavlamak ne kadar kolay diye youtube challenge çekip sahilde manda gibi yatıp nargile içiyor
20 Yorumla
+1 yılÇünkü onlar arap. Araplar bizi bizde onları sevmeyiz bu bir gerçek. Din kardeşi dicek olanlara şunu söylim: dini islam olan herkes arap değil sadece. Yulüm gören milyonlarca din kardeşimiz var arap olmayan edeceksek onlara yardım edelim. Araplar defolsun gitsin nankör geldi nankör gidecekler.
20 Yorumla
+1 yılSavaştan kaçıp burda tatil yapmaları kadınlara kızlara salça olmaları...
Onların vatanlarını koruyor olması gerikirdi30 YorumlaDevlet poltikasi olmali, sokaga salip saldım cayira Mevlam kayıra dedinmi sorunlar kar topu gibi büyür, zaten külturleri şark kültürü birde savaş icinden cikip gelmişler bunlari sokaga birakırsa hırsiz katil dilenci olurlar,, buda geldikleri toplumu rahatssiz eder..
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHiçbir zaman dil, din, ırk ayrımı yapmadım, ama iraklilar, Afrikalılar, asyalılar, yıllardır Türkiye de hiç sıkıntı çıkardıkları görülmedi ya da çok nadirdir. Ama suriyelilerden bazıları çok terbiyesiz ve sanki Türkiye onlara bakmak zorundaymis gibi konuşanlar var. Kendi halinde olanları da gördüm.
31 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAslında bizim vatandaslarin cogununda ne kadar ahlaksız oldukları ortaya çıktı.
400-500 TL'lik evini Suriye vatandaşlarına 1500 e, 1000 TL'lik dükkanını 4-5 bin TL ye kiralayan Türkiye vatandaşlarının pislikleri ortaya çıktı. Kisacasi kendi içimizdeki pisliklerin tukuruklerini hepimiz yalıyoruz.
+1 yılArap medeniyetsizliğinden dolayı. Kadınları kapkara örtüler içinde hortlak gibiler bir erkeğin çevresi 4 kadınla dolu balık gibi ürüyorlar devlet fazla şımartıyor ve iyice ülkeyi kendilerininmiş gibi benimsediler karıştıkları suçlar vs de cavası kültürsüzler sevmiyorum çoğunu ancak suriyeli oldukları için değil neredeyse hepsi bu kültüre göre yaşadığı için.
10 Yorumla
+1 yılSığınmacı ayrı birşey mülteci ayrı birşey.. E bunlar sığınmacı falan olmadı ki. Vatandaş oldular..
Doğru birşey mi?
İşsizlik hat safhada iken daha da kötü oldu.
Hırsızlık çokken daha da çoğaldı..
Bir de her gelen Suriyeli müslüman değil. Ben savaştan önce Suriye ye gittim ve 10 gün kaldım. Inan nerede çingene varsa hep onlar ülkemize geldi..21 Yorumla- +1 yıl
Burada genelevi açmaları, taciz ve şiddet olaylarına hiç girmiyorum bile..
Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Onu bunu bilmiyorum da, ana vatanlarından savaşla kovuldular kimse yardım etmek istemedi biz ettik, bize de böyle bir şey olsa emin olun o çok beğendiğimiz ülkeler lüks yerler hiç kimse bizi istemez. Allah yardım etsin hepimize
40 YorumlaHalkımız evine götüremediği ekmeğin sebebini onlar sanıyor oysa ki ekmeği almayıp kendi lüxüne harcayan koca bir toplum ellerinde 10 milyarlık telefon hergün kuaföre dunya kadar para veren kadınlar dolap dolu olduğu halde daha da indirimde diye almaya çalışanlar 40 çift ayakkabı varken 2 çift daha alan sonra geçinemiyoruz lafı la güzel insan sen çok değerlisin senin sorun dökemiyorum içimi keşke başkası soraydıda anlataydım herşeyi..
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılBize tanınmayan imkanların onlara verilmesi. Bize ekonomik açıdan büyük yük getirmeleri, sosyal açıdan uyumsuzluk, başlıca nedenler olarak sayılabilir.
40 Yorumla
+1 yılProblem Suriye'liler değil. Mesele ülkeye girişlerinin kontrolsuz yapılması.
Ülkenin demografik yapısına ve dokusuna zarar vermeleri.
Zaten ekonomik zorluklar yaşayan ülkeye mali olarak yük olmaları ve hayatın daha da pahalılaşması.20 Yorumla
+1 yılBak şimdi senin evine tanımadığın bir insan geliyo kendi evini savunmayan kaçan biri sen bunu insanlık ediyip evine alıyosın sonra bu senin karına kızına laf ztıyo senin paranı yemeğini yiyio senin işine gidiyo sen naparsn
30 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılArtık girmeleri gerekiyor işsizlik onların sayesinde artıyor kiralar onlar yüzünden yükseliyor ve devlet onlara harcama yapmak İçin vatandaşa zam üstüne zam yapıyor vatandaş onları artık sırtında taşımak istemiyor bende öyle 🤔
20 Yorumla Herseyi bedavaya alisip sonra tirnak ucu kadar bisey isteyince dovlet bize bahmiy diyenler varya yillar once aciyip ulkeye alip sonrada basimiza dert olan lar kesinlikle etnik irk falan olarak bahsetmiyorum onlar gibi olacak diye korkuyor halk
20 Yorumla
+1 yılBizim askerlerimiz onlar için savassin onlarda bizim çocuklarımıza bizim kadinlarimiza tecavüz etsin diye burda mı barındırıyoruz Allah için gitsin pislikler nefret ediyorum onlardan
39 Yorumla- +1 yıl
He zaten Özgür Suriye ordusu Fransızlardan oluşuyor dimi
- +1 yıl
Ne demeye calisiosun?
- +1 yıl
Yarın birgün elbet sanada dokunur bu Suriyeliler
- +1 yıl
Ya kardeşim bu harekat da kaç askerimiz oldu 4 peki bizimle beraber savaşan Özgür Suriye ordusundan kaç kişi öldü? 64 düşün bakalım o adamlar bizim için savasmasa kaç tane askerimiz olucek
- +1 yıl
Bizim yaşadığımız yere giripte fazla para almaları saçma ! İş imkanların da onlara öncelik tanımaları saçma! Onlar bize sığınıp sığındktan sonra çoluk çocuğa tecavüz etmeleri insanca değil !
- +1 yıl
Fazla paramı? ben staj yaptığım yerde Suriyeliler vardı lan adamlar hem zamanında maaş alamıyordu yani mesela 40 gün de ya da 45 günde felan aldıklarında da asgari ücretin altında alıyorlar zaten bu yüzden iş imkanlarinda öncelik tanınıyor çünkü hakları yenenilyor ve onlarda elleri mahkum çalışmak zorundalar az da olsa kazanıyorlar ve tecavüz konusundada tecavüzün ülkesi milleti olmaz Suriyeli hamile kadına tecavüz edip öldüren Türk degilmiydi tabiki içlerinde bozuk şerefsiz adamlar vardır ki yine heryerde var zaten ama dedim gibi tecavüz felan bunun milleti ırkı olmaz
- +1 yıl
Bu söylediklerine katılmıyorum sende belli ki ırkçılık yapiosun Allah ayağına dolandirsin
- +1 yıl
Ne diyorsun sen ya ne biçim bir insansın sen sana ırkçılık yapmamani söylüyorum sen beni sucluyup birde bana bedduva ediyorsun asıl allah seni bildiği gibi yapsın
- +1 yıl
Bana napacağımı söyleme lüksüne sahip değilsin kimseyi suçlamıyorum fikrimi söyledim lafın ortasına atladın evet suriyede iyi insanlar olabilir ona bişey demiyorum ama bizim ülkemizde bizden fazla para kazanıyor yiyip içiyorlar buda hak değil anlatabildim mi senin gibiler de böyle geri kafalılar işte naparsin uzatma işine bak.
- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılBiz kendimize yetemiyoruz bir de onlara nasıl bakalım düşüncesinden dolayı istenmediklerini düşünüyorum.
20 Yorumla Aile & Toplum konusunda 6,4b cevap paylaştı. Sığıntı gibi durmamaları. Sanki biz sığındık Türkiye onların vatanı. Bizim burda polis memurunu darp ettiler. Kim niye sevsin
40 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 540 cevap paylaştı.
+1 yılmedeniyet farkı sayılarının milyonu bulması kedi köpek gibi doğurmaları ülkeyi işgal etmeleri aldıkları yardımlar vergi ödemeden dükkan açabilmeleri ülkenin geleceği için tehlike yaratmaları yeterli sebeb sanırım
30 Yorumla Tamam insanlar ama geldikleri yerdede taciz vb iğrenç şuçlar yapmaları, Türklerden daha ucuza çalışıp onlar yüzünden Türklerin işsiz kalması, zorla para dilenmeleri zaten bunlar onları sevmememizin başlıca sebeplerinden bazılarıı belki aralarında hakkıyla çalışıp kazananı vardır benim sözüm onlar dışındakilere
10 Yorumla
+1 yılSuriye li algısını kötüleme cabalarını önce pkk çıkardı. Çünkü ösa pkk ya iyi vuruyor darbe. Sonra pkk seviciler başladı. Yanlış ları var mı var ama savaş magdur u sıgınan misafirimiz bölgeleri temizlenğnce mecbur atıcaz yerlerine
20 YorumlaBaşkasının sırtından geçinen insana tahmülüm yok iken Suriyelilere hiç yok
30 Yorumla
+1 yılHayatımız paraya bağlı olduğu için, paylaşmayı sevmiyoruz. suriyeli ve kürt. Doğulu ve Batılı. Tesettürlü ve açık, sağcı ve solcu, alevi ve sünni... ayırım çok.
10 Yorumla
+1 yılYabancılık çekiyorlar burda.. bilmiyorlar toplum düzenimizi.. bizim insanımız da onları pek tanımıyor ve bu yüzden tedirgin oluyorlar.. bir kaç kötü olayı da görünce istenmiyorlar..
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılKimse farklı ve yabancı olanı istemez, zaten bazıları nankör ve pislik, herkes biliyor. Toplum bundan dolayı istemiyor.
10 Yorumla
+1 yılKendi ülkemizde bizim sahip olamadığımız haklara onların sahip olması. Ve biz it gibi çalışırken onların at gibi yatması
19 Yorumla- +1 yıl
La kaç tane Suriyeli ile konuşdun da böyle diyorsun nerde anasını satiyim bu rahat içinde ki Suriyeliler
- +1 yıl
Hastanelere git normal halktan öncelikliler
- +1 yıl
Ayrıca refah içinde yaşıyolar bu su götürmez bir gerçek 👍🏻
- +1 yıl
Ne refahı ya :D ben staj yaptığım yerde Suriyeliler vardı hem tam zamanında maaş aliyorlardi yani mesela 40 günde ya da 45 günde bir felan aliyolar hemde asgari ücretin altında maaş veriyorlardi adamlarda elleri mecbur isden çıkarmıyordu evde oturarak kolay bunları söylemek Suriyelilerin evinede gitmiş ligin var nerde bu refah?
- +1 yıl
Aliyorlardi değil almiyolardi
- +1 yıl
Ya seninle tartışmaya girmek istemiyorum ama ben lise sınavına girdim ertesi sene benim lisem 430 puanla öğrenci almaya başladı. O sene okulda suriyeli kaynıyodu. İlgisiz ve bihaber olduğun o kadar bariz ki o kadar üni çağındaki suriyeli gencin üni sınavına girmeden yerleştiklerini de bilmiyosundur. Ben niye bu sene çalışıp o kadar para ödüyorum her yere? Benimde hakkım değil mi bu ülkenin öz evladı olarak en iyi üniversitelere devlet yardımıyla girmek?
- +1 yıl
Ya benim mısırlı arkadaşım var çocuk İTÜ ye sınavla girdi yani suriyelilerin rehafi sadece okullara bedava ya da yorulmadan girmekmi ve peki ozaman şöyle bu develtin öz evlatları neden bu adamları yarı fiyatına eşşek gibi caliştiriyor ve üstünede hala sömürüyorlar?
- +1 yıl
Çalıştıran kişiler bütün öğrencileri öyle çalıştırıyo bu ayrı bir konu ayrıca sadece öğrencileri de değil
- Aile & Toplum konusunda 459 cevap paylaştı.
+1 yılTürklerin Avrupa'da dışlanmasıyla aynı. Farklı kültür. Bünye reddediyor🤔
40 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı.
+1 yılOnları kullanarak içlerinde olan insan düşmanlığını açık ediyorlar.
20 Yorumla
+1 yılBiz onların ülkesine gelmişiz gibi davranıyorlar daha ne olsun
20 Yorumla
+1 yılÜlkenin dengesini bozuyorlar, gerçi onlar olmasa da bozuk ya neys.
20 Yorumla
+1 yılNargile içerken bir yandan at gibi siritarak kadınlara doğru bakmalari
20 Yorumla
+1 yılKendi hallerinde işlerine baksalar kimseye batmaz ama vizyonsuz ve saldırganlar
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılÇok kötü davranıyorlar sanki bizim memleketimiz değilmiş gibi
10 Yorumla
+1 yılSapıklık kirli pasaklı olmasından ilave vatanı için savaşmadılar, kaçtılar
30 YorumlaAile & Toplum konusunda 568 cevap paylaştı. Bizden daha üstün haklara sahipler. Dağdan gelip bağdakini kovuyolar.. Daha çok var
30 Yorumla%80'i devlete karşı yapilan algi operasyonu, kalanida onlarin icinden cikan kötü örnekler
20 YorumlaÇoğu şeye para vermemeleri devletten yardım gelmesi
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,9b cevap paylaştı.
+1 yılBiz kendimiz doyamazken onlarin bizden rahat hayat yaşamasi?
20 Yorumla
+1 yılAnlaşamıyoruz dillerini bile bilmiyoruz. ve akıllı durmayanları da var.
10 YorumlaOnlar Türkiyede türklerden iyi yaşıyor 😃Oh ne ala 😒
20 YorumlaBir algi yaratildi uc beskinin yaptigi pislikler butun multecilere baglandi.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 741 cevap paylaştı.
+1 yılDağdan gelip bagdakinin hakkını gasp edeersen, yaşaman bile mucize
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı. Gorgusuz ve ortam bilmemeleri
30 Yorumla
+1 yılVatani için savaşmamışlar nede olsa ondan
20 Yorumla
+1 yılNeden sevilsinler ki?
21 Yorumla- +1 yıl
Kendi ülkemde yabancı gibi hissediyorm artik
ülkesini satan adamı kim napsın
20 Yorumla
+1 yıltok acin halini anlamaz .
11 Yorumla- +1 yıl
tok bir kiz eksilemis tesekurler ;) yazacak cesareti olmayinca
Vatanını satıp geldiler
10 YorumlaÇok fazla olmaları. Eşeğe üçüncü adam binmez.
20 Yorumladoğru hareketler yaptıkları yok xd
10 YorumlaKültürümüze aykırı davranmaları
30 Yorumla
+1 yılbilen bana da söylesin
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,5b cevap paylaştı. Arabın nesini sevecez.. Arap demek hainlik demek
00 YorumlaKültür farkı ekonomide dengesizlik
20 Yorumla- Devamını Gör (3)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar