Sadece toplu taşıma değil, hayatımda yaşadığım en garip olaylardan biri.
5-6sene önce Beşiktaş'tan Sahil boyu belediye otobüsü ile yolculuk yapıyoruz arkadaşımla beraber. Sağ tarafta ikili koltukta oturuyoruz. Arkamızda bir çift var. Sahil boyu yatlara bakıyoruz güzeldi kötüydü pahalı ucuz konuşuyoruz cam dan gerid kalan yatlar a bakarken yorum yapıp laflarken bir teyze geldi hemen kalktım buyur teyze dedim. oturdu ben ayakta kalınca muhabbet bitti tabi o arada gayri ihtiyari otobüsün içine arkaya doğru baktım arkada bir adamla hamile karısı var adamla gözgöze geldim önüme döndüm. yine Arkadaş la konuşmaya devam ediyorum. Biri omuzuma dokundu baktım buyrun dedim. Adam demez mi karıma neden bakıyorsun? Dedim dostum karım kim bilmiyorum ve kimsenin karısına bakmadım. Adam az önce arkanızda oturuyorduk rahatsız olduk gittik arkaya. Dedim dostum arkada gözlerim Yok. Aha arkadaşım yol boyu muhabbetten başka bişey yapmadık karını görmedim. Karısı sesleniyor oradan eşine gel diye. Bak eşin de hamile Bakacak olsam hamile bir kadına bakmam diyorum. Adam uzattıkça uzatıyor. Daralttı beni. Dedim dostum Kendi kendine rahatsızlığını bana mal edip beni rezil ediyorsun. sus git diyorum susmuyor. dayanamadım artık ağzıma ne geliyor saydırdım. Abuk subuk kıskançlıkla eşini rezil etme bari manyakmısın canım ya bak ya falan derken teyze de yatıştırmaya çalışıyor beni. teyzenin güzel sözleri beni sakinleştirdi sonra devam ettik gideceğimiz yere. Böyle bişey geçti başımdan.11 Yorumla- +1 yıl
Adam kesin problemli
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılDolmuşta piknik tüpü ile ısınan insanlar gördüm. Baya böyle harlı yanan piknik tüpü.
Evet..116 Yorumla- +1 yıl
:D ben şok nasıl izin verdiler
- +1 yıl
İzin? Kim neye izin veriyor, şoför yakıp koymuş işte yanına 😂
Dolmuşa ilk bindiğimde ben de algılayamamıştım. Yani gözlerim görüntüyü görüyordu ama beynim işleyemiyordu. Sonra çok mantıklı geldi zaten, elektrik sobası koyacak hali yoktu ya, ne olacağıdı başka 🤔 - +1 yıl
Çok mantıklı
- +1 yıl
Yani.. Saçma bir şey yoktur zaten. Yeterince düşününce her şey mantıklı 😂
- +1 yıl
Lise de bir öğretmenim vardı. Ne alakası var deyince basıyordu sıfırı. Her şeyin bir şeyle alakası vardır diyordu :D Her şeyin de bir mantığı vardır yani :)))
- +1 yıl
Öğretmenin çok haklıymış 😋😂
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yıl15 16 yaşındaydım otobüsün en arka kapısından bindim hiç yer yok öne gelin dediler öne gidene kadar oturan bütün kadınların kafasına vurarak geçtim 😂😂herkes ahhh kafam diyordu çünkü araba çok hızlıydı ve demirlerden tutunacam derken milletin saçına tutundum yerime geçtiğimde herkes saçını düzeltiyordu ineceğim zamanda kenara kaydıklarını gördüm 😂😂😂hiç unutmam
611 Yorumla- +1 yıl
Hahah çok iyi 😂
- +1 yıl
@Pınar-Günce 😂😂😂
- +1 yıl
@sonnisim 😂
- +1 yıl
@Pınar-Günce yani yanımdakiler olayı uzaktan izlediği için daha bir ballandıra ballandıra anlatıyorlar 15 sene geçmiş üzerinden hala dalga konusu 😂😂
- +1 yıl
Unutulmayacaklar arasına eklenmiş ne güzel 😊
- +1 yıl
@Pınar-Günce aynen öyle ☺
- +1 yıl
Mantık hatası var birsürü
- +1 yıl
@Couchyyschwartz tam olarak anlatamamış olabilirim ama yaşadım şimdi yalan mı söyleyeceğim anlamadım 😂
- +1 yıl
Tam olarak olmadigindan dolayi oyle gelmis olabikir diyeyim o zaman
- +1 yıl
@Couchyyschwartz 👍.
+1 yılBir çocuk hastaymış kustu , annesi yoktu ben temizledim 😂😂
48 Yorumla- +1 yıl
Sana <3 :))
- +1 yıl
Aaa teşekkür ederim 💜
- +1 yıl
@duhan3434 Eyvallah 😂
- +1 yıl
oyy oyy tamm anne olucak hatunsun sen morrr hatunn 🥰🥰🥰🌹🌹😘😘
- +1 yıl
@tarakkafasi inşallah olurum 🙈
- +1 yıl
ins olursun canim. sen nerede yasiyordun 🤔
- +1 yıl
@Motusevenhatunn sana sığınıyorum. Su garibi koynuna al. Nikâh kıyım. Ne olur yalvarıyorum Ayaklarına kapanam. Evlen benim Allahın peygamberin Muhammed Aşkına evlen ne olur?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
93Cevap
- Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
+1 yılPek kullanmıyorum gadası 🙈
20 Yorumla
+1 yılEn garip olay benm basma gelmiştir eminim otobüs doluydu sonra bir yer buldum ve hemen kapayim derken oturdum yanımda bir tanede yaşlı amca vardi telefonunda böyle kan ter içinde olan dövüş sahnelerini izliyordu sonra video bitince küçük ekrana geçiş yaparken bı baktm video otomotik playlist gecis yapiyordu iki tane gergedan çiftleşmesi amca benm baktgm farkedince kapatmaya calisirkej birden büyük ekran yaptı yüzü kızarmıştı bend kendimi zorla tutuyorm gülmemek için sonra telfn kapattı ve otobüsten indi. .🤣🤣🤣🤣
20 Yorumla
+1 yılAnkara'da üüniversiteden eve dönüyordum. O günde otobüs çok kalabalıktı. Yanımda biri oturuyordu ve o kadar sıkışmıştık ki 2 li koltukta 3 kişi falan oturur hale geldik.
Şoför utanmadan arkadaşlar boş yerleri doldurun diye bağırınca yanımda kız birden;
-Arkadaşlar facebook adreslierinizi verir misiniz? Hepinizi akraba olarak ekleyeceğim, diye bağırmıştı.
Herkes baya sağlam gülmüştük. Cidden otobüste yaşadığım en eğlenceli anı budur herhalde :D22 Yorumla- +1 yıl
Facebook ise 7-8 senesi var bu hikayenin :D
- +1 yıl
Valla Ankara'da daha ikaruslar kaldırımamıştı. Yani vardır :D 2011 da olması lazım
Gizli Üye(30-35)+1 yılKizimla beraber bindigim otobuste genc bir adam ayakta oldugumuz icin kizimin elinden tutmustu.. babasi gibi... inerkende beraber kizimin elini yine tutarak indik beraber. Keske babasi olsaydim demisti gulumseyerek.. kizimsa sacma sekilde sarilip hoscakal demisti tanimadigi o adama..
824 Yorumla- +1 yıl
Bu nun adı başka bişey oluyor bence adamın yaptığı düpedüz kepazelik
Cevap sahibi+1 yıl@Hain__kostok neresi kepazelik.. kizimda bnde ayaktayim. Kizim 4 yasindaydi.. yer vermeyenlerkn yaltigi mi kepazelik. Yoksa dusmesin diye elinden tutanin yaptigi mi kepazelik. Bence gayet centilmenceydi..
- +1 yıl
Sena göre centilmenlik bana göre taciz kızının babası olmak isterdım ne demek bir otur düşün bence
Cevap sahibi+1 yıl@Hain__kostok ben evli degilim yanliz. Bekar bir anneyim. Dusundum ve tatli buldum...
- +1 yıl
Ama karsında ki kişi senin evli veya bekar oldugunu bilmiyor se kadarda iyilik diye adlandırsamda ardında kimbilir hangi çakallık yaratıyor haberım bile olmaz olmamıştı zaten o son cumlesinden de anlaman gerekirdi
- +1 yıl
@Hain__kostok Hangi niyetle söylediğini Nerden biliyorsun ki adama kepaze diyorsun
Sonuçta ortada iyi niyetli biri var düşüncesini söylemiş adam
Zaten ortada kötü bir durum olsa Annesi kalkıp buna tepki koyacaktır
Hanımefendi zaten bunu anlamış ve karşı koymadığı gibi hoşuna gitmiş adam orada centilmen şekilde yaklaşım bulunmuş..
Bazı şeyleri başka açıdan bakmak lazım kanka😉 - +1 yıl
Bence o bazı dediğin şeylere en kötü açıdan bakmak lazım ki sonrasında pişman olup kafanı daglara taslara vurmayasın 😉
Cevap sahibi+1 yıl@Hain__kostok ben tepki vermedim. Hatta tek kelime bile etmedim. Ama kizimin o gozlerindeki ksigi cok sevdim. Kizima hic bir art niyet beslemedi. Bana yaklasmadi. Belki onunda bir evladi var ve ozluyor. Belki cocugu olmuyor. Belki de aile kurmayi hayal ediyor. Sohbet acmiyor. Çocuk sizin mi masallah cok tatli. Babasi cok sanslj. Vs vs lsfi uzatan adamlardan degil. Dul mu degil mi ogrenmeye calisan adamlardan degil. O cumlenin ardindan gulumseyip gitti zaten. Art niyet aramak sacma bnce Şu an .
- +1 yıl
@Hain__kostok Yok bir annenin içgüdüleri sağlamdır kanka sen rahat ol
Kaldı ki her durumu kötü olarak düşünmemek ve pozitif olmak lazım
Anneler başkadır kanka... - +1 yıl
@Derin_Hisler oyuzden mı boğazları kesiliyor haketmedikleri şekilde öldürülüyorlar
- +1 yıl
Neyse yorum altında daha fazla rahatsız etmeden çıkalım
Hanımefendi yeterince rahatsız ettik
Kb lütfen iyi günler..
Cevap sahibi+1 yıl@Derin_Hisler 🙏 tesekkur ederim
- +1 yıl
Sen tepki vermemiş olabilirsin belki senden oan bir işaret bekliyordu umudunu yitirmişti olabilir en kötu senaryoyu düşünmek lazım sonuçta sen o insanın içini bilmiyorsun sadece kızına yardım ettıgın biliyorsun
Cevap sahibi+1 yıl@Derin_Hisler estafurullah hersey terbiye siniri icindeydi tesekkurler nezaketli yorumlariniz icin.
Cevap sahibi+1 yıl@Hain__kostok o adamla sevgili olmadim ya da isik yakmadim. bir anne icin cocugunun gozundeki o isigi gormek nasil bir mutluluktur bilir misin.. ki benim kizim kimseyle konusmaz ice kapaniktir. Ilk kez birine sarildi.. ustelik tanimadigi birine..
- +1 yıl
Senın sevgılı olup olmaman o insanın niyetini asla degıştırmez benim demek istediğim tamamen baskaydı
Cevap sahibi+1 yıl@Hain__kostok eger niyeti kotu ise bu onun ahmakligidir. Brn bir kadin olmaktan ote bir anneyim. Benden oyle bir isik beklemesi onun edepsizligi.. ben bunu nazik bir hareket ve kibarlik olarak nitelendiririm. Gerisi onda.. benden sadece anne olur su saatten sonra.. kimseye bisey olmaz..
- +1 yıl
Ya arkadaşım insanın fikri neyse zikri de o derler
Niye her şeye kötü tarafından bakıyorsun söyler misin?
Ben de olsam o adamın yerinde aynı şeyler yapardım hanımefendi zaten burada kalkmış diyor ki ben kötü bir şey görmedim görmüş olsam da tepkimi belli ederdim bu konuyu uzatmanın çok da anlamı yok çocukları sevmek onları mutlu etmek bizim görevimiz
Tamam dışarıda birçok sapık kişiler var sırf dışarıda birçok sapik var diye de çocukları sevmeyeceğiz anlamına gelmez
Sen hiç bardak kırıldı diye su içmekten vazgeçtin mi?
Yani demem o ki bırakalım da annesi bu konuda mutlu ise bizim de buna saygı duymamız lazım... - +1 yıl
Ben sana bişey demedim benim demek istediğim şey insanları yaptıgı şeylerle bagdastırmamak
- +1 yıl
@Hain__kostok Ben de diyorum ki annesi bundan mutluysa bizim Buna söz söyleme hakkımız yok bunun neresi anlaşılmıyor
Anne diyorsun adı üstünde anne anneler evlatlarını koruyabilmek için canını feda eder bunu anlayabilmek çok da zor olmaması gerekiyor
Kaldı ki hanımefendinin kendi hayatı kendi tercihleri bu bizi hiç ilgilendirmez kiminle olduğu kiminle görüştü kiminle konuştu bizim haddimize değil ama ne olursa olsun yine söylüyorum sonuçta bir annedir ve çocuğunu korur kollar ama ben şunu görüyorum çocuk mutlu olmuş çocuk mutlu olduğu için anne de doğal olarak mutlu olmuş bunda bir art niyet yok tam tersine iyiniyet var çocuğu mutlu etmiş. - +1 yıl
@Derin_Hisler sen inanitormusun eger insanın zikriyle fikrinin aynı oldugunu kusura bakma da adama saf derler kötu bir durum olsa annesi tabı tepki koyar amma o kotu durumun altını iyi gösteren seylerle dolduran çok var ben saygı duymuyorum diye de birsey demedim sadece görüşümü belirttim buladar hadi selametle.
Cevap sahibi+1 yıl@Derin_Hisler @Hain__kostok
Ikinizde cok iyisiniz. Anliyorum ve tesekkir ediyorum. Aslinda @Hain__kostok koruma ve uyarma icgudusu ile bunlari soyluyorsun. Ve tesekkur ederim. Ikinizde kalbi temiz insanlarsiniz. Bu bile bu dunyada hala bir umut var demektir insanlar icin. 🙏- +1 yıl
Valla siper arkadas benım dedıkletımı çok yanlış anlamış daha dogrusu hiç anlayamamış ben burda kişilerin giyimini kuşa ını yasam tarzını eşeştırevwk bir cumle yazmadım ama o oyle anlamış. Rica ediyorum beni anladınız sonunda.
Metroda yabancı bir kişiye yol tarifi etmem oldu yolcu fransız ve Fransızcadan başka dil bilmiyordu neyse tarifi bitti yerimi verdim ardımdam yardım sever bir zat koşarak yolcuya derdini ingilizce anlatması oldu yolcu adam anlatırken bana bakıp deli işareti yapıyordu adam anlattı gitti sonra yanına gittim milletimi gömecek değildim yolcu sordu ne zırvaladı bu bende dedim ki "Türk milleti dil bilmese bile beden dili ile sana gitmen gereken yeri anlattı" dedim yolcu tekrardan teşekkür etti ama adam bana bakıp sen hiç bir şey bilmiyorsun demesi en acı tarafıydı
#Hükümdar02 Yorumla- +1 yıl
Sen anlattıysan diğer adam ne diye gelip tekrar anlatmaya çalıştı anlamadım onu.
- Aile & Toplum konusunda 382 cevap paylaştı.
+1 yılçok varr 😃
- Popomun mıncıklanması (bunu çok yaşıyorum 😃)
- Edepsizce bedavacı polislin yer istemesi benm vermemem ve otobüsü ayaklandırmam 😅
- yanına oturduğum kızın önce omzumda uyuması sonra belime sarılması en son yüzü boynumdaydı uyandığında kıpkırmızı olmuştu 😂 (neredeyse sevgili gibi sarılmıştı çünkü )
- sınava giderken otobüste uyuyakalmam ve son durakta şöförün 15 dk beni uyandırmaya çalışması 🙈
Bende olay çok 😆20 Yorumla
+1 yılBunu anlatmak istedim :D lisedeyken polat gibi bir oğlan oturuyordu ineceği zaman düğme ararken insanlik namina ben bastım tesekkur etti inmek için benim yanıma geldi uc dakika falan birşeyler anlatmış benimde kulakligim vardı duymadım haliyle arkadaşım ne konustunuz o kadar dedi ben farkında bile değildim inerken ters ters bakmisti :D
10 Yorumlaİstanbul'da Reina'ya terör saldırısının düzenlendiği dönemde
simsiyah ve bayağı kapalı giyinmiş bir adamın elinde büyük bir valizle
otobüse binip valizi oturduğu yerin karşısındaki boş alana bırakması
yaklaşık 30 dakika diken üstünde sürdürdüğüm yolculuğa daha fazla
dayanamayıp Kadıköy'e inmeme 10 dakika kala tren garının orada inip aşağı yürümem :)
O dönem bu tarz korkuları olan tek kişi olmadığımı başkalarının benzer anılarından anladım. :)10 Yorumla
+1 yılBirine yer vermek için kalktım, yanımda oturanda kalktı abla sen otur ben veririm diye 🤪🤪😂 baştan kalksana madem🤪🤪😂 buydu 🤪
52 Yorumla- +1 yıl
Sen kalkınca utandı herhalde :D
- +1 yıl
Sanırım 😂
+1 yılDolmuşa para verirken 👠 koca götlü kızın dolmuş fren yapınca pat pat pat geri gelmesi ya ne kaval kaldı ne ayak bide götü ile beni ezdi
İzmirde otobüs de karşımda oturan başörtülü kız bişey sordu 😂 kafayı kaldırdım 1 insan bu kadar mı tatlı olur 😂 1-2 saniye sessiz kaldım yanımdaki kadın söyledi 😂
Dolmuşa bindim 1 amca 1ben 1 de Kız var ayağımı ezdirdiğim yere yaklaştım kız inecek ayağa kalktı önce 1 çatal gördüm kız pantolonu yukarı çekti bildiğin göt ya ya kızlar siz iç çamaşır giymiyormusunuz? 😂00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir sabah staja gidiyordum ayaktaydım bir anda başım dönmeye başladı ter bastı bayılacak gibi oldum sonrasını hatırlamıyorum bir baktım ineceğim yere gelmişim. O arada ne oldu ben neden hatırlamıyorum hiçbir fikrim yok. Bir hastalığım da yok
22 Yorumla- +1 yıl
Çok kalabalık ve havasızsa olabilir bana da olmuştu.
Cevap sahibi+1 yılEvet çok kalabalıktı
+1 yılBen o insan sizdeki doğallığı sevmiş bu yüzden izlemiştir. Kendiniz olmanızdan dolayı. Bugün kaç tane insan kendisi olabiliyor?
26 Yorumla- +1 yıl
Orada ayakta durmuş ben dizi izlerken bunu anlayabilmişse helal olsun :)) teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim bazen hayatınızda birisi 5 yılda sizi anlayamaz. Birisi bakar size 1 dakika da ne olduğunuzu çözebilir. Yani duyguların dilini bilebilir. Duygularınız kalbine akabilir. Misal şuanda belirtmeseniz de ne kadar hassas, kırılgan iyi niyetli ve sevdiğinize aşırı değer verdiğiniz belidir. Karşınza çıkan iyi niyetli olduktan sonra onun için herşeyi yaparsınız. Bencil değilsiniz. Nereden belli içtenliğinizden.
- +1 yıl
Utandım teşekkür ederim 😊
- +1 yıl
"Orada ayakta durmuş ben dizi izlerken bunu anlayabilmişse helal olsun :))" cümlesini kullanmanızdan dolayı diyorum bugün insanlar birbirini anlamak için mücadele etmiyor kavgalar ondan. Yani insanlar ne istediğini bilmiyor. Misal ne istediklerini bilseler karşılarındaki insanın duygularını anlamaya çalışırlar. Zaten sohbetlerin içine + 18 konular girdikten sonra insanlar geçici duygulara aldanıyor ve sonu hüsranla bitiyor. Nedeni kendilerini tanıyamadan başka şeylerle sevdiklerini düşünüyorlar. Misal çevrene şöyle bir bak kaç tane bayan utanabilir o kadar iğrençliğinden sanırım anladınız. :)
- +1 yıl
İnsanı olduğu şey haline getiren yaşadıkları oluyor. Biz bugün kendimizi karakterimizi ''iyi'' olarak nitelendirebiliyorsak bu bizim şansımız sanırım.
- +1 yıl
Aynen öyle
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılEn son tartışan iki kişiyi sakinleştirmeye çalışırken ikisinin bir olup bana yükselmesi ve benim de "ne b*k yerseniz yeyin ak" deyip otobüsten inmem.
Başka bir gün kadının birinin ısrarla kendini bana yaslaması ve benim millete yanlış anlaşılmam🤦♂️🤦♂️
Daha niceleri..10 Yorumla
+1 yılHahhaeminim. o. kdr cok. kizlar tarafından erkekler taci edilmiştir ki :))
Benim. basima ise İstanbul'da geldi.. bir yaşlı amcaya yer verdim bana dönüp dogulumusun dedi.. ilk zamanlar anlamamıştım ama zamane gençlerinin cama. bak o. yaslilara yer vermemesinden anladim. ne demek istediğini..10 Yorumla60 65 yaslarinda bir teyze "gozume cok gorunme dayanamiyorum" demisti. Yurume manasinda demisti. devami onceside varda cok uzatmim burdan😁
13 Yorumla- +1 yıl
Mevzuyu çok anlayamadım
- +1 yıl
İlginç çıtır seviyor herhalde ahahaha
İstanbul’da yaşıyorum Anadolu yakasında ikamet ediyorum, Gayrettepe de ofis, haliyle toplu taşıma aracı ile gidip geliyordum mübarek bir gün münakaşa kavga eksik olmaz mı, gerçekten bıkmıştım, İstanbul da herkes toplu taşıma kullansa diyoruz ama, maalesef böyle bir durum var işte. Şu an home office çalışıyorum, bu bahsettiğim olay 2010 - 2015 arasında yani şimdi mesai saatlerinde dışarı çıkabiliyorum.
00 Yorumla
+1 yıltaksimden bindiğim bir otobüste şişliye doğru gelirken ayakta ve en arkada duruyorum. 40 lı yaşlarda bir kadın elinde poşetlerle bindi , ayakta zor durduğunu görünce birini ben alabilirim dedim. Verdi teşekkür edip sonra konuşmaya başladı köşeye diğer elindeki poşeti bırakıp bir eliyle organıma dokunmaya başlayınca paniklemiştim. ve poşetini bırakıp ilk durakta inmiştim :)
00 Yorumla
+1 yılAni fren sonrasında yakışıklı bir beyin kucağıma oturmasıydı.🙄 Gülerek çok pardon deyip toparlanmaya çalıştığı anlar çok ciciydi gerçekten.😂
52 Yorumla- +1 yıl
@sonnisim Her kadını bir tutmayın.😊
bir amca vardı her göz göze geldiği insana hayatını anlatıyodu aynı cümlelerle en son bir abla tamamen konuştu onunla tüm metrobüs dinledik onı
32 Yorumla- +1 yıl
kıyamam ya böyle yaşlılara üzülüyorum ben. Kim bilir ne kadar yalnız
Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı. Uniye gidiyordum cam kenarinda oturmuştum yanina benim yaşlarda bir kiz oturdu. Ben duraga yaklaşinca inmek icin kizdan musade istedim ve kiz resmen inmeme izin vermedi israrla 3 kere musade edermisiniz inicem diye diretince kiz musade etmişti.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 706 cevap paylaştı.
+1 yılDün oldu hatta anlatayım. Metrobüste cam kenarında oturuyordum yanımda bir kız vardı yolun bir kısmı bittikten sonra "Bir şey sorabilir miyim acaba oraya ben oturabilir miyim yani yer değiştirebilir miyiz" dedi tabii dedim değiştirdik yani ne fark ediyor gerçekten anlamadım ha cam kenarı ha başka bir yer...
10 Yorumla
+1 yılYanımda oturan teyze coğrafya bölümünde okuduğumu duyunca oğluma bir hocanı ayarlar mısın diye tutturmuştu. İnene kadar başımın etini yemişti. Aslında çok olay vardır ama ilk aklıma gelen bu oldu 😀
34 Yorumla- +1 yıl
Erkekleri azıcık anlasanız. Dilerim sen de erkek çocuklar sahib-i ol. O zaman o anneyi anlarsın. Erkek oğlun olsun acı çeksin bilirsin
- +1 yıl
Ben teyze bir şey demedim ki zaten 😀 Beni çok bunaltmıştı sadece
- +1 yıl
Yüz vermişsin ondandir.😑
Bir erkek olarak tacize uğradım götümü elledi şerefsizin kızı 😂
28 Yorumla- +1 yıl
beni de kadın ellemişti assd
- +1 yıl
Kadın niye kadını ellesin ya ikisinin arasında bir fark yok. İkisi de taciz.
- +1 yıl
Adam da senin için aynı şeyi düşünmüş sanırım.
- +1 yıl
Kız işte seni merak etmiş :D
Emzini düşürmüş bir bebek sürekli ağladı dolmusu eczanede udurduk emzik aldık
36 Yorumla- +1 yıl
ahaha bu süperimş :)
- +1 yıl
Dolmuşçu aşırı duygusal ya da çocuk ağlamasına tahammül edemiyor
- +1 yıl
Hıı baskıyla yaptı yani
+1 yıldolmusta yanimda 30 saniyede bir boynunu sag tarafina 90 derece cevirip geriye atma tiki olan ve ustune ustluk kitap okuyan o adamin allah yardimcisi olsun. izleyene bile zor valla.
10 Yorumla
+1 yılÇok var böyle anım en son soyadımın aynı olduğu muavin ısrarla akraba çıkmaya çalıştı da çıkamadık
40 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKapının yanındaki koltukta oturuyordum. Kapı açılınca dışardan gelen rüzgarla eteğim açılmıştı. İnene kadar etrafıma bakamadım
58 Yorumla- +1 yıl
Kim gördü
Cevap sahibi+1 yılOtobüs dolu değildi ama olanların çoğu gördü
- +1 yıl
Kötü görüntümudu
Cevap sahibi+1 yılAçıldı işte iyisi kötüsü bu
- +1 yıl
Yani açılıp da ped ile kötü görüntü veren gördüm itici
Cevap sahibi+1 yılDediğim gibi işte
- +1 yıl
Görenler yaşadı yani
+1 yılYanımda oturan kişi uyuyakalınca omzuma düşmüştü 🤨
30 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Üşütmüştüm. Metroda giderken istifar ettim. Herkes başıma toplantı. Biri selpak veriyor biri kolonya veriyor.
Rezil rüsva oldum 😂20 Yorumla
+1 yılYaşlı bir amca tarafından taciz edilmem çok utanmıştım 🙈
93 Yorumla- +1 yıl
dovmedin mi
- +1 yıl
Terlik ya da topuklu ayakkabı yokmuydu
Metrobüste tıklım tıklım ablanın teki direk önüme geldi, arkası dönük 2kere geri geldi ben rahatsız oldum, arkamı döndüm yumuşak buldu popomu herhalde dayandı öylede durdu konuşamadım da 😂
10 Yorumla
+1 yılBir gey tarafından tacize uğradım bir keresinde de tanımadığım bir kızın omuzunda uyuya kalmışım kızda beni uyandırmamak için son durağa kadar gelmişti
10 YorumlaUyuyakalmışım, gözümü en son durak Güzelce'de açtım :D
21 Yorumla- +1 yıl
Masallah skntdan herseye var bı yorumun
+1 yılBazen insana tanımadıkları daha iyi gelmektedir etrafında o kadar kalabalık olmasından dolayı.
20 YorumlaHaha bende taciz edilen kıza yardım edeyim dedim adam kıza yaslanıyodu resmen adamı tanımıyodu kız
Adama dedim birader biraz geride dururmusun bayan rahatsız oluyor kız döndü bana dediki sanane ben şok oldum21 Yorumla- +1 yıl
demekki kiz da yaniyorus
+1 yılBir bayana yer verdim, beni acayip tersledi yaa🙈🙈
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 303 cevap paylaştı.
+1 yılAnkara'da 1 sene üniversite okudum herkes koşarak otobüse biniyordu.
10 Yorumla
+1 yılbir kiz tarafindan hem sozlu hem fiziki taciz edildim. bildigin go. tumu avuclayip yawrum dedi ya. korkeyrun ciddiyim. itirazda edemezsinki bisey desen imdat bni elliyo dese beni parcalarlar oracikta 😕
10 YorumlaOff road yaparcasına otobüs süren şoförler içerde yuvarlanan insanlar
10 Yorumla
+1 yılToplu taşımayı bilemem de sosyal medyada gördüğüm en tuhaf nick seninki 😀
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yıltoplu tasimada degil ama ucakda hava boslugunda aniden sarilan olmustu :)
10 Yorumla
+1 yılgayin biri kalcami ellemesiydi, ilki rahmani diye dusumdum yani kazayla 2 ci olunca şeytani dedim agiz yuz daldim 😀
31 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣🤣
+1 yılOturan liselilerin eteginin altına eğilip eğilip bakan gelen gecen kadına laf atan sapıgi esek sudan gelene kadar dovmemiz 💪
30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılO*rospuyu normal kadın sanıp ona yazanarla ağız dalaşına girmiştim. Sonradan anladım ki benden başka karışan yok, bir de kadın yolluymuş. Gereksiz çıkışlar yapmışım.
30 YorumlaYaşlı bir amcaya yer verdim diye yol boyunca bana bagirdi yaa bide ondan sonra amcayla 3 defa ayni otobuse denk gelmemiz ve yan yana durmamiz korkudan nefes almiyodum yaa😅
33 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣🤣 sırf yer verdiğin için mi
- +1 yıl
Kendisine yaşliligi yakiştiramamiş.🤣🤣hey Allahm Ne insanlar varmış
+1 yılTeyzeler beni taciz etti. Bende onlari. Hadi bakalim.
10 YorumlaTekerlek patladı hep beraber tekerlek diye gittik sanırım buydu
20 Yorumla
+1 yılAhahahahahahah 😂😂😂 şoför le muhabbet ediyoruz herkes beni tanıyor MK😂
30 Yorumla
+1 yıl06 30 da kadıköy karaköy vapuruna kadıköyden binip, 10 15 te kadıköy de inmem geldi aklıma..
10 Yorumla
+1 yılBende yanımda oturan kızla müzik dinledi cistak cistak 😁
10 YorumlaOtobüs ani fren yapınca tutunamayıp kadının kucağına uçtum
10 Yorumla
+1 yılSevgilimin iki kıza pataküte girmesiyle birlikte ortalık karışmıştı 😃
10 YorumlaSanırım gençlerin bana yer vermeye kalkması 😁
34 YorumlaKendini yaşlı mı hissediyorsun? :))
- +1 yıl
@lyladuru yaşlılıktan değil o centilmenlik yapıyorlardır.😉
+1 yılOmuzumda uyuyan yolcu.🙄
82 Yorumla- +1 yıl
Bende uyumak istiyorum
Aile & Toplum konusunda 652 cevap paylaştı. Genel olarak insanlar saygisiz bu yuzden kullanmiyorum.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılHic tanimadigim bir bayan instagramdan takip etmemi istedi 🙈
10 Yorumla
+1 yılSarhoş birisi kadına sarkıntılık ederken ona dayak atmıştım.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYanlışlıkla elim bir adamın poposuna çarpmıştı🤦🏻♀️Umarım yanlış anlamamıştır
30 Yorumla
+1 yılTip tip bakan insanlar Genel de en çok basima bu geliyor
10 YorumlaHic toplu tasimaya binmedim o yüzden basımdan ilginc bir olay gecmedi 😊
00 Yorumla- Devamını Gör (61)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar