İnternetten arkadaş edinmek size saçma mı geliyor, doğru mu?

Sadece internet üzerinde kalmadığı sürece bana doğru geliyor. Reel hayata döktüğümüz zaman internetten üzerinden tanışmanın hiçbir önemi kalmıyor bence. Siz ne düşünüyorsunuz?
İnternetten arkadaş edinmek size saçma mı geliyor, doğru mu?
İnternetten arkadaş edinmek size saçma mı geliyor, doğru mu?
Cevapla