Celal Şengör, Türkiye'nin Afganistan'dan farkı olmadığını ve halkın çoğunun cahil olduğunu söyledi. Sizce haklı mı?

Türkiye'nin yetiştirdiği en değerli bilim adamlarından biri olan Celal Şengör, “Türkiye'de kurumsal olarak bilim yok. İmam hatipler Ortaçağ'ın gerisinde."

Celal Şengör: "Türkiye'nin ortalama kültür düzeyi Afganistan'dır. İran, Türkiye'den çok daha medeni bir yer. Türk halkı kravat takıp, Mercedes'e binip kadınları ve kızları bikini giyince kendisini medeni zannediyor. Sen vahşisin. Artık farkına varalım!"
Celal Şengör, Türkiye'nin Afganistan'dan farkı olmadığını ve halkın çoğunun cahil olduğunu söyledi. Sizce haklı mı?
– İmam hatip okulları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Celal Şengör: "Bir zehirdir… Hemen kapatılmaları lazımdır. Bu okullar çocuklara yirmibirinci yüzyılda Ortaçağ'ın bile gerisinde zırvalık kültürü öğretiyor. En kalitesiz zümre politikacılardır Türkiye'de."
Celal Şengör, Türkiye'nin Afganistan'dan farkı olmadığını ve halkın çoğunun cahil olduğunu söyledi. Sizce haklı mı?
“TÜRKİYE’DE ADAM GİBİ EĞİTİM YOK”

Şengör, şunları da söyledi: “Türkiye’de bikini giyilmesi, Mercedes’e binilmesi burayı ileri bir ülke yapmıyor. Türkiye Afganistan’dır, Türkiye benim gördüğüm en ilkel ülkelerden biridir, 1000 senedir adam gibi eğitim yok.”
Kesinlikle haklı. Türkiye'nin eğitim seviyesi ve eğitim kalitesi çok düşük.
Hayır haksız. Türkiye'nin eğitim seviyesi ve eğitim kalitesi harika.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! :) Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Celal Şengör, Türkiye'nin Afganistan'dan farkı olmadığını ve halkın çoğunun cahil olduğunu söyledi. Sizce haklı mı?
Celal Şengör, Türkiye'nin Afganistan'dan farkı olmadığını ve halkın çoğunun cahil olduğunu söyledi. Sizce haklı mı?
Cevapla