var mı öyle birileri?
harbiden çok iyisiniz be biraz daha uzaklaşsanız keşke. djdjdk
harbiden çok iyisiniz be biraz daha uzaklaşsanız keşke. djdjdk
evet güzel kızlar benden uzak dursunlar görünce sinirleniyorum çünkü her güzel kızın da kendi güzelliğiyle beraber egosunu görmüş biriyim
Negatif enerji dağıtan insanların çok çok uzağa gitmesini istiyorum allam yaşayan ölüler sankim sdjandj
inş inş gider-ler fkdkdm
Miyopum gözlüğü çıkartıp görüntü kirliliginden kurtulurum bdhd
Cevap
10Cevap
Uzaktan adamsın ama adamlıktan uzaksın dediğim birileri var.
Var ve aynı cünleyi 2 gün evvel kurdum;
Sağ olsun laf dinliyor
Uzaktanda iyi degiller her halükarda uzak dursunlar.
Çok var özellikle burda...
Kimseye mesafeli değilim yılışırım😂
Su an bir tane var ve sinir oluyorum ona
Var: Tüm kadınlar. 😂😂😂
aynen bazen dediğim doğrudur reis
Var hande diye bir kız vardı sitede o.
Var.
var.
Var gibi
Yok.
Var.
kendim
Evet
Var oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar