Senden daha kötüleri var, haline şükret lafının tiksindiriciliği?

Bu lafı söyleyen kişilere kafa göz dalmak istiyorum. teselli etmeyi bilmeyen önyargılı insanlar, oo dostum annen yaşıyor ooo dostum baban yaşıyor oo dostum yetim öksüz çocuklar, oo nefes alabiliyorsun laflarını eksik etmezler ağızlarından.
..
İntihara kalkışıyoruz, "oo dostum günah, ölümden dönenler var"
. .
Ulan, ben ağladıgım zaman bana 'Haline şükret isyan etme' diyebiliyorsun , ulan şu an derdimden yakınmasaydım, iki espiri patlatsaydım, kahkahalara boğulsaydık bana ne yetimden ne kronik hastalığından bahsedecektin. NEDEN İNSANLARIN DERDİNİ KÜÇÜMSÜYORSUNUZ?

#Ƙɑrժҽlҽղ
Senden daha kötüleri var, haline şükret lafının tiksindiriciliği?
Cevapla