Çok uzun bir süre burda yaşamış olsanız dahi, asla tam olarak anlayamamak, bilememek. ne kadar çok bilseniz bile hiç bilmediğiniz bir özelliği, hiç görmediğiniz insan türevleri, adını bile duymadığınız bir semti oluyor mutlaka. her zaman içinde kaybolma ihtimaliniz vardır, asla güven vermez. işte bu gizem ve bilinmezlik bana göre istanbul'u İstanbul yapandır. keşfetmenin sonu yok burada, dolayısıyla da asla sıkılmıyorsunuz.
İstanbul dünyanın en güzel şehri. Anne tarafından i150 yıldır istanbulluyum. Lakin keşke bu şehire bu kadar insanı doldurmasalardı. Çoğu insan çalışmaya geliyor ve şehrin romantizminden ve güzelliğinden bir haber. Hatta o meşhur çamlıca tepesinden bakıp; bekle İstanbul . Sen mi büyüksün ben mi? Ananı mikmeye geliyorum mantalitesinde olan insanlarda azımsanmayacak kadar çok.
En İyi Cevaplar