Tek güzel yönü var o da akşam sahile gidip nefes almak ama o bile yetmedi bana terkettim 1.5 yıl önce. Eskisi gibi değil çünkü boğucu olmaya başladı aldığı göçlerden sonra.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
en çoook galata tarihi yerlerimizin bi de böyle hikayesi ya da rivayetleri oluyo ya ona bayılıyorum bu her şehrimiz de var ama İstanbul bi başka allah ülkemizi korusun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
güzel bir şehir
Gezilecek yeri çok olmasını ama trafiği kalabalığı çekilmiyor gerçekten ya
Sen İstanbul'da yaşıyordun da taşınıyor mısın anlamadım
1 haftalığına gezmeye geldim pazartesi dönücem burada yaşamıyorum
İyi yolculuklar
Sağol
Ayy pazartesi İstanbuldayım inşallah 😄 sahillerini ve tarihi mekanlarını seviyorum
Ben de pazartesi gidiyorum sen geliyorsun ben gidiyorum demek ki
Yaa tesadüfe bak 😅
Ben de akşama İstanbul'da olacağım:)
@kingkong321 güzel 😄
Sana goremeyecegin en güzel yerlerini gezdirebilirim İstanbul'un 😃
@Mücahit3402 teşekkür ederim yalnız değilim gezeceğim bolca 😄
Hahaha 😃 yanındakiler de basım üstünde yeri var 😃
@Mücahit3402 onlar adına da teşekkür ediyorum 😂
Peki teşekkür ederim 😃
@Mücahit3402 😄😄
Üsküdar tarafına gitmeyi unutma mükemmel biyer ✌️
@Mücahit3402 zaten her İstanbul a gittiğimde Üsküdar a gidiyorum halam orada 😄 bende çok beğeniyorum
Mükemmel huzur verici bir semt :)
@Mücahit3402 kesinlikle :)
Tek güzel yönü var o da akşam sahile gidip nefes almak ama o bile yetmedi bana terkettim 1.5 yıl önce. Eskisi gibi değil çünkü boğucu olmaya başladı aldığı göçlerden sonra.
en çoook galata tarihi yerlerimizin bi de böyle hikayesi ya da rivayetleri oluyo ya ona bayılıyorum bu her şehrimiz de var ama İstanbul bi başka allah ülkemizi korusun
insanlar yokken
bayram olabilir
sokağa çıkma yasağı olabilir
İstanbul u sevip sevmediğimden emin değilim.
Doğduğum ve büyüdüğüm şehir aşığım İstanbul'a
Gezilecek bol yer var imkan fazla
Hiç bişeyini. Isınamadığım tek şehir olabilir
Tarihi yapılarını ve boğaz
İçindeki bir insan kıymetli
İçinde sevdiceğimin olmasını
Hiç gitmedim bilmiyorum
Rahatlığını seviyorum
İstanbul'un her yeri güzel
Allah kahretsin başkada bir şey demiyorum.
Kedilerini
İstanbulu sevmiyorum.
Her ayrıntısını
%52 cahil kesimin sokak reportajlarini 😅
Sadece tarihi
Hiç bir şeyini.
çıtırlarınııı :P