Bir insanı sevmek mi daha kolay, yoksa nefret etmek mi?

Bir insanı sevmek mi daha kolay, yoksa nefret etmek mi?
Bir insanı sevmek mi daha kolay, yoksa nefret etmek mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Bence nefret etmek daha kolay. Bir yalnışa, bir gaflete bakar. Ne demişler;nefretle sevgi arasında 3 adım var
Güncellemeler
+1 yıl
https://youtu.be/8BnR3EWGKFg

Iyi geceler KScanlar😴
Bir insanı sevmek mi daha kolay, yoksa nefret etmek mi?
Cevapla