Annemle babam boşanıyor, çok kötüyüm. Sizce ne yapmalıyım?

Aralarında bazi sebebler var artık cozulebilecek şeyler değil çok kötüyüm evliyim bende elimden başka birşey gelmiyor esimede diyemiyorum hiçbir şey :( kaynanamgil çok dedikoducu onların diline dusecegimemi yanayım Annemin tek kalmasına mi :( canımın çok yanmasına mi :( babamın bu saatten SONRA nasıl yaşayacağını mi :(
Annemle babam boşanıyor, çok kötüyüm. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla