Kayınvalidem bana bayramda elini vermedi, sizce ne yapmalıyım?

Bayramdan 1 gün önce eşimle tartıştık ben 7 aylık hamileyim ve hormonlardan eşimin ufak da olsa kırıcı laflarına alınır oluyorum ister istemez o günde eşimle ben ve eşimin ailesi alışverişe çıktık ve bana eşim benim kalbimi kıracak birşey dedi bende üzüldüm onlara çaktırmak istemedim usulca gittim dükkandan bir köşede ağladım.. Sonrada ister istemez yüzüm düştü.. Kayınvalidem anladı dedi sen ağladınmı bişeymi oldu diye bende ona soğlemek istemedim dedim yok anne alerjim varya alerjiden burnum tıkanıyo gözler sulanıyo ağladım gibi oluyo dedim.. Saklamaya çalıştım çünkü eşimle benim olan problemimi ailesi yahut benim ailem öğrenmesini istemem.. O da tamam dedi ama yutmamış eşime gidip sormuş eşimde demiş biraz tartıştık önemli bişey yok.. Akşam hepbirlikte otele geldikten sonra ben odama çıkmak istedim onlara doğru döndüm baktım onlar kahve içmeyeğidiyolar tam vedalaşçaktım eşim tutu dedi hadi odada konuşalım.. Bu sefer onlara haber vermeden odamıza çıkmış olduk ve kavga ettik kuş yattık uyandık.. Bayram sabahı gittim ellerini öpmeye onların yanına kaynanam ellimi vermiyorum sana dedi.. 8 gündür dişimi sıka sıka bıkaldım dedi.. Dedim hayırdır ne oldu bir terbiyesizliğmimi gördün dedi.. Hep sürat aşıyon kavga ediyonuz bizimi istemiyosunuz gecede tarafımıza bakmadan gittin ben sana kötülüğüm oldumu diye kızdı bana yok size hiç karışmıyom istedignizi yapın diyom senin ama süratin aşık sitemler etmeye başladı. . Bende dedim benim eşimle problemim var sizle bir alakası yok artı sizle tatili yapmak isteyen de bendim.. Ama size bilerek ben trip atmadım suratım asılsada ağlamış olsamda sana yalan soğledim alerjidendi diye sana bunları göstermek istemedim ama ne yazık insan moreli bozuldumu az da olsa belli ediyo dedim.. (gerçektende sürat aşmadıydım onlara güldüm yeri gelince koluna girdim kaynanamın) gece gitmemizin sebebide oğlun dedi gidelim bunolay bogle gerçekleşti diye onunda açıklamasını yaptım.. Neşe bogle başladık.. Ve kavga ettik oğlunu savundu bana ben ona anlatığımda neden suratımın aşık olduğnu ilk istemedim ama belki hak verirler diye soğledim ama dahada karıştı ortalık birdaha seninle tatil yapmak istemiyorum dedi bana oğlunun yanında.. söndürüm biz eşimle tabi aramız düzeldi biz barıştık bebek esaglarını bakıyoz herşey güzel gidiyo.. Ama benim kalbim çok kırıldı kaynanama karşı aramıyorumda onu.. Çünkü el vermiyecek kadar ben bir terbiyesizlik yapmadım onlara eşimle kavgama karışmalarıda çok yanlış buluyorum yatıştırıcı olacaklarına dahada zorladılar bizim ilişkimizi.. Ve yıprandım çok ağladım 5 sigara yaktım 7 aylık gebeyken.. Sizce benim nasıl davrammam lazım eşimin ailesine bunladn sonra.. Nasıl uzaklaşa bilirim bu konular uzamadan.. Ne yapmalıyım..
Kayınvalidem bana bayramda elini vermedi, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla