Bakmadığım için ya da görünce hiçbir şey yokmuş gibi davrandığım için beni rahatsız etmiyor. Ha ama sevgilimle ben böyle bir şeyi yapmazdık. Çünkü insanların arasında izleniyormuş hissi veriyor. Güzel duygularla bile yapılsa her insanın bakış açısı farklı ve senin bunu ulu orta yapman onun için rahatsız edici. Düşün ki eşi ve küçük çocuğuyla bankta oturan bir adam var ve sende tam karşı bankta sevgilinle bildiğin yiyişiyorsun o adam rahatsız olacaktır -çünkü küçük çocuğu yanında- ve sana tepki verse bir dert vermeyip gitsede başka bir dert olacak. Velhasıl kelam gidin kuytu yerler bulun.
Birçok sevgilinin ortak bir alan paylaşmak gibi bir imkanı yok gençler bunun farkında, yaşlılarda önyargıyla değil bu anlayışla bakmalı ve birbirlerini dövmeyip sevdiği için mutlu olmalıdır.
Kusura bakmayın, herkes toplum kurallarına uyacak. Asla hoşgörüyle karşılamam. "Hatta utanmıyor musunuz bu yaptığınıza" diyerek ilgili arkadaşlara söylenirim. Sokak ortasında sevişir gibi öpüşmek düpedüz ahlaksızlıktır, terbiyesizliktir.
Kusura bakmayın, herkes toplum kurallarına uyacak. Asla hoşgörüyle karşılamam. "Hatta utanmıyor musunuz bu yaptığınıza" diyerek ilgili arkadaşlara söylenirim. Sokak ortasında sevişir gibi öpüşmek düpedüz ahlaksızlıktır, terbiyesizliktir.
Rahatsız eder Toplum ahlakı denen bir şey var Sevgi göstergesi kisvesinin altına konmamalı bu durum El ele tutuşuyorsun sarılarak yürüyorsun zaten bu sevgi göstergesi Dışarıda öpüşerek Çoluğa çocuğa kötü bir örnek toplum ahlakını zedelenmekten başka bir şey değil Bu güne kadar asla öyle bir şey yapmadım Partnerim de böyle bir şeye kalkışsa terslerim Herşeyin bir yeri bir zamanı var Gerçi millet seks yapıp canlı yayın yapıyor artık Ne desek boş 🧐
Uygun bulmuyorum bence bu edepsizliktir.. insanın mahremi özeli vardır.. ben kadınımı o pozisyona dusurmem.. dusurunede mani olmam banane! Eğri oturup doğru konuşalım başkası yapınca kullandığımız kelimeleri zorlayalim😉
En İyi Cevaplar