Elalem ne der, cenazene kimse gelmez, düğününe kimse gelmez ve arayıp soranın olmaz gibi türlü türlü lafları işitmişizdir hepimiz. Siz akraba ilişkilerinizi neden sağlam tutmaya çalışıyorsunuz? Sevginizden saygınızdan mı yoksa menfaatleriniz için mi ilişkilerinizi sağlam tutarsınız?
Akraba bağlarınızı güçlü tutmanızın asıl sebebi nedir?
hepimiz akrabalardan şikayetçiyiz kim bu akrabalar yine sen ben o yuz o yüzden kendimizi hatasız olarak görüp sürekli akraba suçlamak yanlış olur.. insanlık herşeyden üstündür hayırlı geceler..
Amcamın biri kaçak , bir diğerini ilk kez 18 yaşında gördüm, dayımla yolda karşılaşsak birbirimize selam vermeyiz. Böyle akrabaların zaten a. koyim. Hepsi bencil birer pislik