AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
105Cevap
Gelecek kaygısıyla ve aşk saçmalığıyla geçen bir ömür
Şimdiki gençlerin hepsinin götü havada ve lezinemi gayınamı bakarsın dünyanın sonu geliryor haberleriyok
Ailesine bakan, çalışmak durumunda olan çocuk adamlar için zor, baba parası yiyenler için Türkiye de genç olmak güzel.
harika bir duygu gençliğimiz diğerlerine göre şanslı
Her şeye ve her olaya “daha gençsin hallolur yav” düşüncesiyle boğuşmaktır.
Çok zor bekarsan evlenemez evliysen geçinemez cocuksan yaşayamazsın 😔
turkıyede genc olmak acayıp bır sey aslında ısın erbabı olmak özel bır duygu ama olmayor olmuyor
Doların düşmesini bekliyoruz bilgisayar toplamak için)))))
Baskı ve kendini kanıtlama çabası kendinizi kanıtlayamayınca etrafa kafa tutmak bir bok yüzünden başının belaya girmesi ve kapanış
Gelecek kaygısı yaşamaktır gençliğini sınavlara çalışarak heba etmektir
Baskıcı yapılarıyla bunaltıyolar en iyisi yaşlanmak
Güzel güzelse her işi sen gencsin yaparsın diyip kakalamaya kalkmadıklari zaman güzel
Çok kötü bir durum, anlayışsız aileler, özgürlüğün sonuna kadar kısıtlanması.
Genç olup da genç hissetmemek nasıl bir duyguysa öyle bişey...
Siktiri bıoktan bişey işte ot gıbı yaşayıp duruyoruz
Beyin yitikler arasında hem eğlenip hem beyin muhafazası yapmak gibi bir duygu
Özgürlük sorunu var ve bir dünya tabu var
Parasız, işsiz güçsüz yaşamak demek.
Bok gibi bir duygu benim açımdan
Kotuye giden yol cok ve genc olmak tehlike saciyor
Güzel bir duygu ama gençliğin yeri yurdu yok...
Gençleri işe yaramaz azmış.
Bilmem gençliğimi hiç yaşayamadım ben
Seni biliyoruz, anladık yani.
Böyle soruları görünce yazmadan duramıyorum
Problem değil, herkes istediği yorumu yapabilir :))
Sağol ama ne biliyim sanki benim yorumlarımı görünce bana sinir oluyormuşsun gibi düşündüm
Estağfurullah, öyle hissettiriyorsam özür dilerim, yorumum biraz sert gibi oldu biliyorum ama amaçım o değildi. Herkese karşı nötrüm, kimseye karşı bir sinirim, nefretim, kinim vs yok.
Aslında haklısın bana ne desen az bile bu halimle yaptığım yorumlarla sorduğum sorularla burada herkesi bıktırıyorum negatif enerji dağıtıyorum kimse burada beni görmek istemiyor
Estağfurullah, benim veya başkasının ne düşündüğünü bu kadar önemseme. Pesimist olman sadece kendi hayatını mahvediyor.
Düşünüyorum aslında ben burada sanalda kendimi hayatımı paylaşırken insanların beni anlamadığını dışladığını hissettim gerçek hayatta zaten sevilen sayılan biri hiç olmadım sanalda belki olur dedim ama senelerdir denesem de olmadı
Sitedeki üyelerden ne gibi bir beklentin var ki? Onlar sana yardım edemez, çünkü onlarda sen ben gibi normal insanlar. Sana ancak profesyonel insanlar yardım edebilir, sen de bu konuda ısrarla hayır diyorsun belki de insanlar bu yüzden seni sevmiyor, saymıyorlar çünkü kendin iyileşmek için bir azim göstermiyorsun. Başkalarından saygı görmek istiyorsan, önce sen kendine saygı göstermelisin, aksi halde herkes tarafından ezilirsin.
Haklısın ben zaten artık bu durumu kabullenmeye başladım son çırpınışlarım bunlar ben böyle yaşamaya mahkumum maalesef bunu ne ben ne de başkası değiştiremez
Denemeden etmeden “ben böyleyim, böyle yaşamaya mahkumum” diye kestirip atıyorsun. Üzgünüm ama böyle yaşamayı kendin seçiyorsun, hal böyleyken kimse sana zaten yardım edemez. Sen elinden geleni yapacaksın ki iyileşeceksin, ama sen daha denemeden pes etmiş durumdasın.
Ben bu zamana kadar kimseden yardım beklemedimkk hep kendim aşarım diye düşündüm ama aşamadım maalesef çocukluğumdan belli böyle yaşıyorum 30 yaşındayım az mı yani herkes en son 15 20 yaşlarında kendini aşıyor düzeliyor ama ben 30 yaşına kadar hiç düzelemedim çok istedim düzelmeyi ama beceremedim beceremiyorum maalesef böyle yaşamaya mahkum olduğumu anladım
Belki de profesyonel yardım almanın zamanı gelmiştir. Senin gibi çok insan var, böyle düşün. Yardım istemek ayıp değil, kimse seni bu konuda yargılayamazda.
Ben bu yaştan sonra düzelebileceğimi düşünmüyorum hayata geç kaldım zaten gençliğim boşa geçti hiç yaşayamadım herkesten geri kaldım 30 yaşına kadar düzelememiş bir insan bilmiyorum bu yaştan sonra çok zor imkansız desem yeridir
Ne diyeyim ki, sen öyle düşünüyorsan öyledir. Iyi aksamlar sana.
İyi akşamlar
Sürekli geleceği düşünüyorsun...
Ekonomik özgürlüğe kavuşana kadar B. k gibi
Boşluk, bir tecrübe eğitim yok.
İşsizlik dolu bir gençlik var
kadın olmak zor onu biliyorum
Cok güzel duygu tabi ki
Bilmem ben hiç genç olmadım ki 😊
Şimdiki gençler gençmi
Ölmeyi dört gözle beklemeye sebep
Kızlar para derdinde erkekler kız düşürme derdinde
Deli dolu olmazsan boş 😂
Inanılmaz bir duygu Adamım
Harika bir duygu...
hayata hard moddan başlamak demek xd
Paran varsa iyi paran yoksa kötü her zamanki gibi
Gençlik elden uçtu gitti
kime göre neye göre derdim
sana göre nasıl bir duygu
eğlenceli yapmadığım şey kalmadı gençlik kampları
yurt dışı
ne bilm arkadaşlarla tatiller
O gençliğin 20'sinde kahvelerde solcak...
Gençlik yaşamıyorsun 10 yıl sonrayi düşünüyorsun
Gençliğimi çok arıyorum kıymetini bilin
Dert çile bitmez bide eğitim sıfır... :-(
Zordur, baskı baskı baskı
eğitim sisteminin kurbanı olmak
Duygusuzum sıradan birşey
Boyle gencligin icine tukureyim
En son ağladığım için dayak yemiştim
Liseliler oyoyoyoy her zaman
bence ortamın güzelse muhteşem
ucuyoruz knk kafa bir miyon 😙
İnişe ne zaman geçersin.
kimse istediğini yapamıyor, sevişmek bile lüks.
Because we are muslim! 😠😵😵
Müslümanlar da muta nikahı kullanıyorlar zahide 😂😂😂😂
Onu yapan gercek anlamda iman etmis sayilmaz. Ortalik munafiklardan gecilmiyor
@zahideakgok :)) kinaye mi bu :)
Valla bilmem yapan yapıyor zahiii😂
şu an kimin eli kimin cebinde belli değil
ya elimizi sikiyoz 10 sene
Türkiye’de yaşamıyorum muhtemelen zordur
Nerede yaşıyorsun, orada nasıl peki ;;
Öğrecilerin fakir olduğu genclik
Olmadim bilmiyorum
Berbat
Bok gibi