Kayınpederim çok samimi ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar, kayınpederim benimle çok samimi davranıyor. Sizce bu normal mi? Mesela şakalaşıyor vs, sapık biri olduğunu düşünmüyorum ama ağırlığını hiç korumuyor. Mesela benim babam geliniyle selam selamdır ama eşimin babası çok samimi davranıyor. Kızı da bunun farkında hatta söylemiş belki kız rahatsız olur baba öyle davranma diye. Ne düşünüyorsunuz? Sanki 20 yıllık geliniymişim gibi.
Kayınpederim çok samimi ne düşünüyorsunuz?
Cevapla