
Yatak toplamak bunların başında geliyor galiba 😀

Yemek ya çok üşeniyorum istiyorumki sürekli hazırlayıp önüme koysunlar
Kesinlikle camaşır asıp toplamak. Gerisi hava civa.
Evet o da ayrı sıkıntı.
Cevap
3Cevap
Yatağa geçtikten sonra tuvalete gitmek..
Üsenmekten üşeniyorum gercekten cok zor iş
Üşenmekten üşeniyorsan o zaman üşenmiyorsun demektir. Yanlış mı düşünüyorum?
Koltuk silmek çünkü yoruluyorum 🤫🤫
Cam desen neyse de, o gerçekten sıkıntı 😀
Yok ya cam silmenin neresi kötü çok seviyorum 🤗🤗
Ben de öyle dedim de, koltuk neden silinir 😀
herşey.
O kadar da olamaz.
oluyor
O kadar üşengeçsiniz demek ki.
Temizlik 🙄
Çamaşır...
Kalkmaya üşeniyorum
Kendime yemek hazırlamak aç olsam dahi hazırlamam
Ders çalışmak
Wc’ye gitmek
Planlama yapmak
çocuk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar