Tek tip güzellik algısı dayatılmaya başlandı, siz ne dersiniz?

Mankenler, oyuncular, ekran ve toplum önünde olan bütün kadınlar... Hepsinde benzer özellikler istiyorlar sanırım. Uzun boy uzun bacaklar incecik bel dolgun kalçalar dolgun göğüsler dolgun dudaklar mükemmel bir burun ve kusursuz göz makyajlarıyla oluşan tüm her şey... Hepsi birer Barbie ve 15-25 yaş aralığında birçok kızın gözünde ulaşılmaza oynuyorlar. Ve satışlar da bunun üzerinden olmuyor mu? Bizden biri ya da bize benzemek için temalı satışlar değil mi bunlar? Kapış kapış bakım-makyaj ürünü gitmiyor mu sırf kapağında reklamında Barbara var diye? Neden bize dayatılan tek tip güzellik algısı var? ister istemez hepimiz uyuyoruz kızlar kabul edelim. Peki neden
Tek tip güzellik algısı dayatılmaya başlandı, siz ne dersiniz?
Cevapla