Mülteci komşu benim terası gözetliyor bu ne rezalet?

Bizim evin terası var ve terasa açılan oda benim odam. Teras ufak ve etraftan pek görünmüyor sadece bir evden görünüyor. Terasın heryerine ağaçlar ve çiçekler ekmiştim bahçe gibi yaptım hergün çıkıp suluyordum. Terasa çıkarken genelde şort ve tişört giyiyordum hava çok sıcak, oturup güneşleniyordum yemek yiyordum çay kahve içiyordum, rahattım. Ta ki bugüne kadar. Ben çiçekleri sularken bir baktım çapraz terastan adamın biri bana bakıyor. Birazdan başka tarafa döner diye umursamadım. bir baktım adam iyice bana dönük durup ayakta dik dik beni seyredip sigara yakıyor. Gittim üzerime kapalı bişeyler giydim çıktım çiçek sulamaya devam ettim. Adam daha dikkatli bir şekilde izliyordu gözlerini ayırmıyor öküzün trene baktığı gibi dümdüz bana bakıyor. İçeri gittim 10 dk sonra çıktım artık gitmiştir diye adam halen orda. Özellikle bana bakıyor başka tarafa bakmıyor. Çok sinirlendim yeter lan sen bakışlarınla rahatsız edeceksin diye ben terasa çıkmayacakmıyım? Polisi çağırdım. Adamı buldular. Özür diledi yalvardı şikayetçi olmayayım diye, ıraklılarmış.
Tamam ben de Ak partiliyim ben de mültecilere acıyorum savaştan kaçıp gelenlere üzülüyorum ama bunlara değil. Her önüne geleni almamalılar bu ülkeye. Bu nedir arkadaş iyice leş oldu bu ülke. Haksızmıyım?
Mülteci komşu benim terası gözetliyor bu ne rezalet?
Cevapla