Bugünkü dünyamızda,
Birçok kişi (kadın erkek)
aldatmaya bile, Ufak bir kaçamak olarak nitelendirdiği,
ihaneti geçici ve sağlıklı bir eylem olarak gördüğü,
aynı anda birkaç kişiyle birlikte olmaya, Hüner ve zekilik sandığı,
‘’Şerefsizlik’’ kavramı diye bir şey kalmadığını bilmeniz gerek,
Burada yanıt veren özellikle pembişlerin:
Ya hiç yapmadım ya da tek yaptığım şerefsizlik:
‘’ilkokulda onunla bununla kavga ettiğim’’
‘’Bakkaldan sakız çaldım’’
Şeklinde olması çok komiğime gidiyor doğrusu…
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılŞerefsizlik midir bilmiyorum ama halen aklıma geldiğinde kendimden utanırım. Babası ölmüş bir kızla atışmıştım, Ortaokul yıllarıydı, aklımca onu üzmek için babasının öldüğünü yüzüne vurmuştum. Sonra özür diledim ama üstünden 27 sene geçmesine rağmen halen aklıma geldikçe kendime kızarım.
40 Yorumla
+1 yılBu nasıl bir soru böyle? Ne kadar ucuz.. Cevaplara göz gezdirdim kızların verdiği cevaplar sorudan daha ucuz. Bu tip soruları sorarak "şerefsizlik" diye adlandırılan her türlü kötü davranışı sempatikleştirme çabanız sitenin kalitesini fazlasıyla bozuyor. Cahiller de gelip kim daha şerefsiz diye kendini yarıştırıyor bravo 👏👏
61 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 359 cevap paylaştı. Benimki Nisan birde can dostuma yaptığım şakaydı. Eşek şakası diyelim. O gün buluşacaktık. Yolda kaza geçirip kolumu kırdığımı söyledim. Telefonda kızcağızı üzüntüden ağlatmıştım. 🥺 Ağlayınca hemen “şaka yaptım Nisan bir şakası” diye çırpındım ama nafile. Buluşunca yemiştim zılgıtı. 🙈
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Gizli Üye(36-45)+1 yılAkrabamızın küçük bir kızı vardı çok yaramazdı birlikte ailecek tarlayı dolaşıyoduk kıza biberleri gösterip çok tatlı yesene dedim (acı top biber ) çocukta yedi sonra ulumaya başladı tabı bide annesinden dayak yedi üstüne 🤦♀️🤦♀️ Şimdiki aklım olsa yapmazdım tabıkı ben de ergendim
33 Yorumla- +1 yıl
Annesi niye dayak atıyor? 😂
Cevap sahibi+1 yıl@TaşPrenses neden yaramazlık yaptın diye😄
- +1 yıl
Ya anladım da asıl suçlu sensin, kızcağız sana güvenmiş 😂 Belki de hayatında bir daha birine guvenememistir.. Ayrıca da çocuk yaramaz olur tabi, ben olsam dayak atmazdim. İnsan kedisine bile kiyamiyor, çocuğuna nasıl kıyar..
Kimse şimdi yazmaz melek melek gezinir ortada egoist ruh hastaları sjsj
Ben masum bir kadina küfür etmiştim. Sonra özür diledim falan da işte. Bide bir fareyi iki yapışkan arasına yapıştırıp çöpe attım... yillarrr geçti Allah affetsin30 Yorumlakendime arkadaş olarak gözüme kestirdiğim insanların diğerlerinin onlardan nefret etmesini ve onunda diğerlerinden nefret etmesini sağlayarak sadece benimle arkadaş etmek.
30 Yorumla
+1 yılNe yok ki😂En yakın arkadaşlarımdan biri olan Banunun anne babasından bile miğdesi bulanır çok garip bir şekilde benden bulanmaz hastalık derecesinde titizdir el bile şıkışmamışlığı vardır tanışmak isteyen insanlarla. Ben evine köpek atmıştım😂
10 YorumlaBu soruyu başka üye sorsa kalkardı ama fenomen sorunca sıkıntı yok torpili görün KS halkı. şerefsizlik yapmadım hiç.
81 Yorumla- +1 yıl
Hem fikiriz
+1 yılYaptığım en büyük şerefsizlik demeyelim. Kötülük diyelim. Okulda herkes bahçede sıradayken biz arkadan sınıflara girip bazı sıralara bali sürmüştük. Ayrıca osoruk bombası atmıştık. O gün okul öğlene kadar boş kaldı. Kimse içeriye giremedi. 😁😁😁
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılİnsanları her zaman affetmek, özür dilemeseler bile, kendime yaptığım en büyük kötülük olsa gerek. Çünkü içinde kalıyor..
40 Yorumla
+1 yılBenden hoşlandığını söyleyen kişiye-ki oyun oynadığını biliyordum- "Senden değil abinden hoşlandım" dedim😃
Aslında abisinden de hoşlanmamıştım. Iyi bir küfür işittim yalnız.37 Yorumla- +1 yıl
Küfür etmişse zaten o kişiyi hayatına almaya değmez.
- +1 yıl
@TaşPrenses zaten amacı takilmakti. Ben de takildim. Küfür etmesi umrumda degil
- +1 yıl
Nasıl umursamazsin? 😱
- +1 yıl
Onun amacı takılmak diye, onun amacını yerine getirmek, bir de küfür edince sineye çekmek zorunda mısın? Kendini bir şey sanan birine koz vermişsin bence, izin vermişsin.
- +1 yıl
@TaşPrenses cocuk pislik bir tipti. Beni aşardi yani. Onu kışkırtınca gidecekti ki öyle oldu. Küfur etmesini de dert etmiyorum. Sadece guler gecerim 😂😂😂 zaten kufür edilecek bir durum zaten.
- +1 yıl
Madem pislik bir tipse niye en başında hayatına alıyorsun? Kimsenin kufrune maruz kalmak zorunda değilsin, onu dinlemek zorunda değilsin yani.. Bence küfür edilecek bir durum falan değil. Gerçek olsaydı bile öyle bir duygunu ifade etmek küfrü hak ettiğin anlamına gelmiyor.
- +1 yıl
@TaşPrenses hmmm aslinda haklisin fakat hayatima almamiştim. Bir arkadaş ortaminda taniştik. Ortamda abisi de vardi. Kendisi ve abisi instada sehirdeki nerdeyse her kiz tarafindan takip ediliyordu. Abisi moda tasarimcisiydi. O tanistigimizin aksami ve birkac gun mesaj atti. Sonra hoslaniyorum dedi ve basimdan atmak icin bunu yaptim. Hayatima almadim aslinda 2-3 gunluk bir olay.
+1 yılİntikam için bilgisayarı bozup sen bozdun diye parasını kardeşimden almam sanırım pişman değilim ohh ohhh iyi oldu
40 YorumlaBazıları çok masum bazıları harbiden şerefsizlik yapmış 😅 Düşünüyorum gerçekten şöyle bir şerefsizlik yaptım diyebileceğim bir şey yok 😃
20 Yorumla
+1 yılİlkokulda sevmediğim bir kız vardı. Annesi okula gelince yapmadığı şeylerle annesine şikayet ederdim annesi de ona değil bana inanırdı Allah affetsin 😂😂
20 YorumlaMasum bir çocuğa iftira atan bir kadını gizliden gizliye tehdit etmiştim
50 Yorumla
+1 yılEvdeki herkesin çikolata hakkını yemek
Iki saat çikolatalarını aradılar:)
Emaan ne yapayım canım çektiydi 💃30 Yorumla
+1 yılBir arkadasin cantasinin ustune oturmistim suyu patlayıp cantaya yayılmıştı baska bir arkadas yapti demistim 😂
30 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Yaptiığım en buyuk Şerefsizlik... Şerefsiz kişileri hayatıma almak onlarla Arkadas olmak dostluk. kurmak. 😂😂
30 Yorumla
+1 yılMal bitNe kiskanc yengem var ne alirsak evimizdeki herseye karisip kiskanclik yapiyor en son suyu niye az kullanmiyosunuz demisti bende dedim kizin az sikssin az suyu kullansin dedim😂😊
12 Yorumla- +1 yıl
Yengemde zaten tam bir orsp cunku anasinin evinde kizini dogurdu evlenmeden sustu yeter daha sust ugumuz annem diyo bosver ben dedim ne bosveri su kopegi niye konusturuyosunuz dedim
+1 yılşerefsızın bırını sevmek kendıme yaptıgım en buyuk serefsızlıktı.
40 YorumlaSevmediğim kişilerin sosyal medya hesaplarını kapatıyordum.
41 Yorumla- +1 yıl
Bunu nasıl yapyorsun banada lazm
+1 yılOdamda kafamın üstünde dolaşan ve beni sinir eden sineği ilk önce bir kavanoza koyup calkalamistim ve bacaklarını koparmistim
20 YorumlaBabamın diş fırçasını tuvalete sokmuştum küçükken. Sevmiyordum onu. 5 yaşındaydım hatta.
30 Yorumla
+1 yılSokak röportajıymış Soracak adam gibi bir soru bulamadınız mı? İnsanların şerefsizliklerini dinleyince noluyor Yani?
İşsizler00 Yorumla
+1 yılVideo daki insanlar neden ağlanacak hallerine güler hiç anlamam.
334 Yorumla- +1 yıl
Topluma bir faydan olsun istiyorsan. İnsomin gönder şunlara aksi halde durumları hiç iç açıcı değil.
- +1 yıl
O vakit kronik bir hal almış.
- +1 yıl
Ruhsal.
- +1 yıl
Amin.
- +1 yıl
Sadede geldik. Yine çay diyor.
- +1 yıl
Ben yemeği az önce yedim. Size afiyet olsun.
- +1 yıl
Etçil biri olarak. Et yemeği.
- +1 yıl
Deli misin nesin yaa 😄 - +1 yıl
Evet. Normali bana denk gelmez zaten.
- +1 yıl
Hayır.
- +1 yıl
İstemem. Birazdan kahve içicem.
- +1 yıl
Sohbet için teşekkürler. Ve hayırlı mesailer.
- +1 yıl
Çok zekisin 😄
- +1 yıl
Teşekkürler.
- +1 yıl
😊😊
- +1 yıl
Sayın Eren. Sohbeti noktaladım ve gittim. Sizde bazen ara verin bence. Yaz yaz nereye kadar.
Kankama arkadas ayarlayip sonra çocukla konusmayi kesince kizin her seyini anlatmamdi cocuga ve hala knkam
00 Yorumla
+1 yılSevmediğim biri vardı. Tüm yakınlarıyla arkadaş olup, çevresini elinden almıştım. Tabii sonra arkadaş olduk, orası ayrı.
10 YorumlaKavga ederken bir arkadaşımın yaptığı hataları yüzüne vurmuştum
10 YorumlaMelek gibi insanım ben hiç şerefsizlik yapmamışım dhsmdbbd
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim kendime yaptığım en büyük şerefsizliğim bana yapılan kötülükleri unutmak.
Başkasına da şerefsizlik yapmadım, bana yapıldı hep.20 Yorumla
+1 yılAğır şekilde dalga geçmek..
Bazen bunu hala yapıyorum..00 YorumlaBende şerefsizlik olmaz hak edene hak ettiğini yaşatıyorum
00 Yorumla
+1 yılDüşünüyom düşünüyom da bir aklıma gelmedi yapmadım galiba
00 Yorumlaeski sevgilimden ayrılıp 1 gün sonra başka biriyle sevgili olmam şerefsizlik sayılır mı bilmem ama jshdshjds
00 YorumlaSevgili olduğum kızın kuzeni bana yazıyodu bende seni kuzenine söylemiycem ama yazma demiştim onu saklamıştım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYok hiç şerefsizlik yapmamışım sanırım yapsam bilirdim😂😂
10 YorumlaUtanıyorum soyleyecemde ama çok pişman oldum sonrasında berber bişey yaptim
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı. İnsanlar bu kadar karaktersiz sonra burda hiçbir şey olmamış gibi burda isyan ederler
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSrefsz olacak kadar yetişmedim ama bu sitedeki srefszler beni iyi dinlesin hepinizin canı cehenneme
00 YorumlaSevişip bir daha yüz vermemek
43 Yorumla
+1 yılTahrik edip kaçmak 😆😆😆
44 Yorumla- +1 yıl
Kızlar niye eksiliyor acaba 🤔😆
- +1 yıl
Kusurabakma ama bu söylediğin şeyin şeref ve haysiyetle bağlantısı nerede? Özel hayatında eşinle cilveleşmeni burada yaptığın en büyük şerefsizlik diye adlandırman yersiz. Eksileme nedenim bu benim.
- +1 yıl
Dürüst yorumun için teşekkür ederim.
Eğlence amaçlı görüş yazmıştım bunları ne kadar ciddiye almak gerek bilemiyorum 🙄😂
Tabiki şerefle haysiyetle ilgisi yok bunun sadece karşımdaki kişiyi zor duruma düşürmek olur. - +1 yıl
Eleştirimi olgunca karşıladığın için ben teşekkür ederim 🙏
Tabikiside yok temiz aile çocuklarıyız biz dhdhdhd
00 Yorumlaarkadaşımın telefonunu çalıp çok ihtiyacı olan bir arkadaşıma vermek
00 YorumlaYaptıysam hak etmiştir
30 Yorumla
+1 yılabimi polise şikayet etmek ama haketti
35 Yorumla- +1 yıl
Ne yapmıştı ki?
- +1 yıl
@AliHaydarBozdağ babama el kaldırdı bende videosunu çektim
- +1 yıl
Hak etmiş bence.
- +1 yıl
@TaşPrenses aynen
- +1 yıl
Evet haklısın
Şerefsizlik yapacak kadar küçülmedim daha.
23 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılBen kimseye şerefsizlik yapmadım herkes bana yaptı
20 Yorumla
+1 yılHangisini yazsam bilemedim 😂😂
20 Yorumla
+1 yılAilemden birine iftira atmıştım
21 Yorumla- +1 yıl
Ne denli bir ıftira?
+1 yılBabannemin çayına tükürdüm
23 Yorumla- +1 yıl
E yuh yani:)
- +1 yıl
@Dilin_gücü yuh 7 kişi dislike etmiş naptım sanki
- +1 yıl
Takılıyoruz boş ver
- Aile & Toplum konusunda 841 cevap paylaştı.
+1 yılyok yapmadım ya ben şerefli biriyim
10 Yorumla Sevmediğim insanlarla dalga geçmek
10 Yorumla
+1 yılbirine yalan söylemek
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Haketmeyen kimseye kotulugum dokunmamistir.
20 Yorumla
+1 yılArkadaşlarımın yalanına dahil olmak😅
10 Yorumla
+1 yılAdamın birini kendime aşık ettim sonra yol verdim
31 Yorumla- +1 yıl
Çakal:))
+1 yılMilletle dalga geçmek asşafdkslşgkkfgfd
30 YorumlaŞerefsizlik yapmamam.
00 Yorumla
+1 yılSöylersem taşlarlar :D
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 357 cevap paylaştı.
+1 yılSerefsizlik yapmmm bn
00 Yorumla Sevdiğim çocukla sevdiği kızı ayırmak.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yıldüşündüm de hiç yapmamışım ya
10 Yorumla
+1 yılsenin soruna cevap yazıyor olmam
01 Yorumla- +1 yıl
ünlü bir şey olmasa kaldırırlar soruyu vay be torpile bak
- Devamını Gör (22)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar