• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Yaptığın en büyük şerefsizlik neydi?

Sokak Röportajları
Sokak Röportajları Takip Et
FenomenXper 5 Yaş: 38
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
44
Yapay Zekaya Sor

Yaptığın en büyük şerefsizlik neydi?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • roynima
    roynima Takip Et
    Yoda Yaş: 62 , eic 89%
    +1 yıl

    Bugünkü dünyamızda,
    Birçok kişi (kadın erkek)
    aldatmaya bile, Ufak bir kaçamak olarak nitelendirdiği,
    ihaneti geçici ve sağlıklı bir eylem olarak gördüğü,
    aynı anda birkaç kişiyle birlikte olmaya, Hüner ve zekilik sandığı,
    ‘’Şerefsizlik’’ kavramı diye bir şey kalmadığını bilmeniz gerek,
    Burada yanıt veren özellikle pembişlerin:
    Ya hiç yapmadım ya da tek yaptığım şerefsizlik:
    ‘’ilkokulda onunla bununla kavga ettiğim’’
    ‘’Bakkaldan sakız çaldım’’
    Şeklinde olması çok komiğime gidiyor doğrusu…

    Yaptığın en büyük şerefsizlik neydi?Yaptığın en büyük şerefsizlik neydi?
    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Anadolubenim
    Anadolubenim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 47
    +1 yıl

    Şerefsizlik midir bilmiyorum ama halen aklıma geldiğinde kendimden utanırım. Babası ölmüş bir kızla atışmıştım, Ortaokul yıllarıydı, aklımca onu üzmek için babasının öldüğünü yüzüne vurmuştum. Sonra özür diledim ama üstünden 27 sene geçmesine rağmen halen aklıma geldikçe kendime kızarım.

    4
    0 Yorumla
  • Hillssmoonn
    Hillssmoonn Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 63%
    +1 yıl

    Bu nasıl bir soru böyle? Ne kadar ucuz.. Cevaplara göz gezdirdim kızların verdiği cevaplar sorudan daha ucuz. Bu tip soruları sorarak "şerefsizlik" diye adlandırılan her türlü kötü davranışı sempatikleştirme çabanız sitenin kalitesini fazlasıyla bozuyor. Cahiller de gelip kim daha şerefsiz diye kendini yarıştırıyor bravo 👏👏

    6
    1 Yorumla
    • metinjena
      metinjena
      +1 yıl

      hillsmoon:kalite ve eğitim kokuyorsun :)

      Yorumla
  • 91S91
    91S91 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 47%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 359 cevap paylaştı.

    Benimki Nisan birde can dostuma yaptığım şakaydı. Eşek şakası diyelim. O gün buluşacaktık. Yolda kaza geçirip kolumu kırdığımı söyledim. Telefonda kızcağızı üzüntüden ağlatmıştım. 🥺 Ağlayınca hemen “şaka yaptım Nisan bir şakası” diye çırpındım ama nafile. Buluşunca yemiştim zılgıtı. 🙈

    2
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

59

Cevap

23

Cevap

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Akrabamızın küçük bir kızı vardı çok yaramazdı birlikte ailecek tarlayı dolaşıyoduk kıza biberleri gösterip çok tatlı yesene dedim (acı top biber ) çocukta yedi sonra ulumaya başladı tabı bide annesinden dayak yedi üstüne 🤦‍♀️🤦‍♀️ Şimdiki aklım olsa yapmazdım tabıkı ben de ergendim

    3
    3 Yorumla
    • TaşPrenses
      TaşPrenses
      +1 yıl

      Annesi niye dayak atıyor? 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @TaşPrenses neden yaramazlık yaptın diye😄

      Yorumla
    • TaşPrenses
      TaşPrenses
      +1 yıl

      Ya anladım da asıl suçlu sensin, kızcağız sana güvenmiş 😂 Belki de hayatında bir daha birine guvenememistir.. Ayrıca da çocuk yaramaz olur tabi, ben olsam dayak atmazdim. İnsan kedisine bile kiyamiyor, çocuğuna nasıl kıyar..

      Yorumla
  • _Mia_
    _Mia_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 50%
    +1 yıl

    Kimse şimdi yazmaz melek melek gezinir ortada egoist ruh hastaları sjsj

    Ben masum bir kadina küfür etmiştim. Sonra özür diledim falan da işte. Bide bir fareyi iki yapışkan arasına yapıştırıp çöpe attım... yillarrr geçti Allah affetsin

    3
    0 Yorumla
  • saccul
    saccul Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 56%
    +1 yıl

    kendime arkadaş olarak gözüme kestirdiğim insanların diğerlerinin onlardan nefret etmesini ve onunda diğerlerinden nefret etmesini sağlayarak sadece benimle arkadaş etmek.

    3
    0 Yorumla
  • pırasaclılgın
    pırasaclılgın Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 31%
    +1 yıl

    Ne yok ki😂En yakın arkadaşlarımdan biri olan Banunun anne babasından bile miğdesi bulanır çok garip bir şekilde benden bulanmaz hastalık derecesinde titizdir el bile şıkışmamışlığı vardır tanışmak isteyen insanlarla. Ben evine köpek atmıştım😂

    1
    0 Yorumla
  • ɠơŋƈąɱ
    ɠơŋƈąɱ Takip Et
    Yoda Yaş: 41
    +1 yıl

    Bu soruyu başka üye sorsa kalkardı ama fenomen sorunca sıkıntı yok torpili görün KS halkı. şerefsizlik yapmadım hiç.

    8
    1 Yorumla
    • Dilin_gücü
      Dilin_gücü
      +1 yıl

      Hem fikiriz

      Yorumla
  • Footlovermann
    Footlovermann Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 42%
    +1 yıl

    Yaptığım en büyük şerefsizlik demeyelim. Kötülük diyelim. Okulda herkes bahçede sıradayken biz arkadan sınıflara girip bazı sıralara bali sürmüştük. Ayrıca osoruk bombası atmıştık. O gün okul öğlene kadar boş kaldı. Kimse içeriye giremedi. 😁😁😁

    1
    0 Yorumla
  • TaşPrenses
    TaşPrenses Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 44%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    İnsanları her zaman affetmek, özür dilemeseler bile, kendime yaptığım en büyük kötülük olsa gerek. Çünkü içinde kalıyor..

    4
    0 Yorumla
  • 4-hesapsiz
    4-hesapsiz Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Benden hoşlandığını söyleyen kişiye-ki oyun oynadığını biliyordum- "Senden değil abinden hoşlandım" dedim😃
    Aslında abisinden de hoşlanmamıştım. Iyi bir küfür işittim yalnız.

    3
    7 Yorumla
    • TaşPrenses
      TaşPrenses
      +1 yıl

      Küfür etmişse zaten o kişiyi hayatına almaya değmez.

      Yorumla
    • 4-hesapsiz
      4-hesapsiz
      +1 yıl

      @TaşPrenses zaten amacı takilmakti. Ben de takildim. Küfür etmesi umrumda degil

      Yorumla
    • TaşPrenses
      TaşPrenses
      +1 yıl

      Nasıl umursamazsin? 😱

      Yorumla
    • TaşPrenses
      TaşPrenses
      +1 yıl

      Onun amacı takılmak diye, onun amacını yerine getirmek, bir de küfür edince sineye çekmek zorunda mısın? Kendini bir şey sanan birine koz vermişsin bence, izin vermişsin.

      Yorumla
    • 4-hesapsiz
      4-hesapsiz
      +1 yıl

      @TaşPrenses cocuk pislik bir tipti. Beni aşardi yani. Onu kışkırtınca gidecekti ki öyle oldu. Küfur etmesini de dert etmiyorum. Sadece guler gecerim 😂😂😂 zaten kufür edilecek bir durum zaten.

      Yorumla
    • TaşPrenses
      TaşPrenses
      +1 yıl

      Madem pislik bir tipse niye en başında hayatına alıyorsun? Kimsenin kufrune maruz kalmak zorunda değilsin, onu dinlemek zorunda değilsin yani.. Bence küfür edilecek bir durum falan değil. Gerçek olsaydı bile öyle bir duygunu ifade etmek küfrü hak ettiğin anlamına gelmiyor.

      Yorumla
    • 4-hesapsiz
      4-hesapsiz
      +1 yıl

      @TaşPrenses hmmm aslinda haklisin fakat hayatima almamiştim. Bir arkadaş ortaminda taniştik. Ortamda abisi de vardi. Kendisi ve abisi instada sehirdeki nerdeyse her kiz tarafindan takip ediliyordu. Abisi moda tasarimcisiydi. O tanistigimizin aksami ve birkac gun mesaj atti. Sonra hoslaniyorum dedi ve basimdan atmak icin bunu yaptim. Hayatima almadim aslinda 2-3 gunluk bir olay.

      Yorumla
  • ÇatlakAhGase
    ÇatlakAhGase Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 50%
    +1 yıl

    İntikam için bilgisayarı bozup sen bozdun diye parasını kardeşimden almam sanırım pişman değilim ohh ohhh iyi oldu

    4
    0 Yorumla
  • CærMeN
    CærMeN Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    Bazıları çok masum bazıları harbiden şerefsizlik yapmış 😅 Düşünüyorum gerçekten şöyle bir şerefsizlik yaptım diyebileceğim bir şey yok 😃

    2
    0 Yorumla
  • martmeneksesi1111
    martmeneksesi1111 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 67%
    +1 yıl

    İlkokulda sevmediğim bir kız vardı. Annesi okula gelince yapmadığı şeylerle annesine şikayet ederdim annesi de ona değil bana inanırdı Allah affetsin 😂😂

    2
    0 Yorumla
  • umtşş
    umtşş Takip Et
    Xper 7 Yaş: 49 , eic 32%
    +1 yıl

    Masum bir çocuğa iftira atan bir kadını gizliden gizliye tehdit etmiştim

    5
    0 Yorumla
  • KaranfilKızıı
    KaranfilKızıı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 65%
    +1 yıl

    Evdeki herkesin çikolata hakkını yemek
    Iki saat çikolatalarını aradılar:)
    Emaan ne yapayım canım çektiydi 💃

    3
    0 Yorumla
  • eskilerdenbirtanidik
    eskilerdenbirtanidik Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 40%
    +1 yıl

    Bir arkadasin cantasinin ustune oturmistim suyu patlayıp cantaya yayılmıştı baska bir arkadas yapti demistim 😂

    3
    0 Yorumla
  • Çilek_22
    Çilek_22 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 78%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Yaptiığım en buyuk Şerefsizlik... Şerefsiz kişileri hayatıma almak onlarla Arkadas olmak dostluk. kurmak. 😂😂

    3
    0 Yorumla
  • dengesizponcik2
    dengesizponcik2 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 38%
    +1 yıl

    Mal bitNe kiskanc yengem var ne alirsak evimizdeki herseye karisip kiskanclik yapiyor en son suyu niye az kullanmiyosunuz demisti bende dedim kizin az sikssin az suyu kullansin dedim😂😊

    1
    2 Yorumla
    • dengesizponcik2
      dengesizponcik2
      +1 yıl

      Yengemde zaten tam bir orsp cunku anasinin evinde kizini dogurdu evlenmeden sustu yeter daha sust ugumuz annem diyo bosver ben dedim ne bosveri su kopegi niye konusturuyosunuz dedim

      Yorumla
    • Brick
      Brick
      +1 yıl

      Teyze çok muhtişimsin

      Yorumla
  • esmanuresmanur
    esmanuresmanur Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 49%
    +1 yıl

    şerefsızın bırını sevmek kendıme yaptıgım en buyuk serefsızlıktı.

    4
    0 Yorumla
  • kotukizzx
    kotukizzx Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 35%
    +1 yıl

    Sevmediğim kişilerin sosyal medya hesaplarını kapatıyordum.

    4
    1 Yorumla
    • mardinliiii3547
      mardinliiii3547
      +1 yıl

      Bunu nasıl yapyorsun banada lazm

      Yorumla
  • sananebenimadımdaan
    sananebenimadımdaan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 31%
    +1 yıl

    Odamda kafamın üstünde dolaşan ve beni sinir eden sineği ilk önce bir kavanoza koyup calkalamistim ve bacaklarını koparmistim

    2
    0 Yorumla
  • Balzacc
    Balzacc Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 63%
    +1 yıl

    Babamın diş fırçasını tuvalete sokmuştum küçükken. Sevmiyordum onu. 5 yaşındaydım hatta.

    3
    0 Yorumla
  • avukat__hanım
    avukat__hanım Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 33%
    +1 yıl

    Sokak röportajıymış Soracak adam gibi bir soru bulamadınız mı? İnsanların şerefsizliklerini dinleyince noluyor Yani?
    İşsizler

    0
    0 Yorumla
  • Sil_Baş-TaN_
    Sil_Baş-TaN_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    Video daki insanlar neden ağlanacak hallerine güler hiç anlamam.

    3
    34 Yorumla
    • erendadaş
      erendadaş
      +1 yıl

      insomin istiyorlarmış

      Yorumla
    • Sil_Baş-TaN_
      Sil_Baş-TaN_
      +1 yıl

      Topluma bir faydan olsun istiyorsan. İnsomin gönder şunlara aksi halde durumları hiç iç açıcı değil.

      Yorumla
    • erendadaş
      erendadaş
      +1 yıl

      Ahahaaaa hep dagıtıyom valla bunlar içmiş halleri bunlarin

      Yorumla
    • Sil_Baş-TaN_
      Sil_Baş-TaN_
      +1 yıl

      O vakit kronik bir hal almış.

      Yorumla
    • erendadaş
      erendadaş
      +1 yıl

      Bipolar manik bozukluk bunlarinki

      Yorumla
    • Sil_Baş-TaN_
      Sil_Baş-TaN_
      +1 yıl

      Ruhsal.

      Yorumla
    • erendadaş
      erendadaş
      +1 yıl

      Aynen. Allah yardim etsin hastayada onla yaşayanada zor

      Yorumla
    • Sil_Baş-TaN_
      Sil_Baş-TaN_
      +1 yıl

      Amin.

      Yorumla
    • erendadaş
      erendadaş
      +1 yıl

      Aminnnn. cay var mı
      🌹🌺🌸🌼😊

      Yorumla
    • Sil_Baş-TaN_
      Sil_Baş-TaN_
      +1 yıl

      Sadede geldik. Yine çay diyor.

      Yorumla
    • erendadaş
      erendadaş
      +1 yıl

      Tamam yemek ısmarla

      Yorumla
    • Sil_Baş-TaN_
      Sil_Baş-TaN_
      +1 yıl

      Ben yemeği az önce yedim. Size afiyet olsun.

      Yorumla
    • erendadaş
      erendadaş
      +1 yıl

      Ne pisirdin ki

      Yorumla
    • Sil_Baş-TaN_
      Sil_Baş-TaN_
      +1 yıl

      Etçil biri olarak. Et yemeği.

      Yorumla
    • erendadaş
      erendadaş
      +1 yıl

      Boğazinda kalmasin emi. bayilirim ete. karnım zaten acayip aç. neyse cağ kebap söyliyim bari bende

      Yorumla
    • Sil_Baş-TaN_
      Sil_Baş-TaN_
      +1 yıl


      Deli misin nesin yaa 😄

      Yorumla
    • erendadaş
      erendadaş
      +1 yıl

      Sana sabah saydim ilaçlarimi. normalmiyim sence 😇🌹🌸

      Yorumla
    • Sil_Baş-TaN_
      Sil_Baş-TaN_
      +1 yıl

      Evet. Normali bana denk gelmez zaten.

      Yorumla
    • erendadaş
      erendadaş
      +1 yıl

      4.5 G çekim gücü olmasin

      Yorumla
    • Sil_Baş-TaN_
      Sil_Baş-TaN_
      +1 yıl

      Hayır.

      Yorumla
    • erendadaş
      erendadaş
      +1 yıl

      O zaman gelde sana kadayif sarmasi ismarliym yaninda semaver cayu

      Yorumla
    • Sil_Baş-TaN_
      Sil_Baş-TaN_
      +1 yıl

      İstemem. Birazdan kahve içicem.

      Yorumla
    • erendadaş
      erendadaş
      +1 yıl

      Draje getireyim o zaman tamam

      Yorumla
    • Sil_Baş-TaN_
      Sil_Baş-TaN_
      +1 yıl

      Sohbet için teşekkürler. Ve hayırlı mesailer.

      Yorumla
    • erendadaş
      erendadaş
      +1 yıl

      Ne güzel defol dedin 😊

      Yorumla
    • Sil_Baş-TaN_
      Sil_Baş-TaN_
      +1 yıl

      Çok zekisin 😄

      Yorumla
    • erendadaş
      erendadaş
      +1 yıl

      sende hoş

      Yorumla
    • Sil_Baş-TaN_
      Sil_Baş-TaN_
      +1 yıl

      Teşekkürler.

      Yorumla
    • erendadaş
      erendadaş
      +1 yıl

      ricalar hoş insan

      Yorumla
    • Sil_Baş-TaN_
      Sil_Baş-TaN_
      +1 yıl

      😊😊

      Yorumla
    • erendadaş
      erendadaş
      +1 yıl

      gülüşe bak yaaaa :D eritiyo buzları

      Yorumla
    • erendadaş
      erendadaş
      +1 yıl

      güldü ve gitti

      Yorumla
    • Sil_Baş-TaN_
      Sil_Baş-TaN_
      +1 yıl

      Sayın Eren. Sohbeti noktaladım ve gittim. Sizde bazen ara verin bence. Yaz yaz nereye kadar.

      Yorumla
    • erendadaş
      erendadaş
      +1 yıl

      2 saat ara vermişiz vaybeeeee

      Yorumla
  • Huysuzuye
    Huysuzuye Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Kankama arkadas ayarlayip sonra çocukla konusmayi kesince kizin her seyini anlatmamdi cocuga ve hala knkam

    0
    0 Yorumla
  • kimbilirxxxs
    kimbilirxxxs Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25
    +1 yıl

    Sevmediğim biri vardı. Tüm yakınlarıyla arkadaş olup, çevresini elinden almıştım. Tabii sonra arkadaş olduk, orası ayrı.

    1
    0 Yorumla
  • dfick
    dfick Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25 , eic 65%
    +1 yıl

    Kavga ederken bir arkadaşımın yaptığı hataları yüzüne vurmuştum

    1
    0 Yorumla
  • Melike_18
    Melike_18 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 40%
    +1 yıl

    Melek gibi insanım ben hiç şerefsizlik yapmamışım dhsmdbbd

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Benim kendime yaptığım en büyük şerefsizliğim bana yapılan kötülükleri unutmak.
    Başkasına da şerefsizlik yapmadım, bana yapıldı hep.

    2
    0 Yorumla
  • desperateevent_
    desperateevent_ Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 34%
    +1 yıl

    Ağır şekilde dalga geçmek..
    Bazen bunu hala yapıyorum..

    0
    0 Yorumla
  • Çekdar2
    Çekdar2 Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 45%
    +1 yıl

    Bende şerefsizlik olmaz hak edene hak ettiğini yaşatıyorum

    0
    0 Yorumla
  • EmirAdakul
    EmirAdakul Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 59%
    +1 yıl

    Düşünüyom düşünüyom da bir aklıma gelmedi yapmadım galiba

    0
    0 Yorumla
  • gizemmsss
    gizemmsss Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27
    +1 yıl

    eski sevgilimden ayrılıp 1 gün sonra başka biriyle sevgili olmam şerefsizlik sayılır mı bilmem ama jshdshjds

    0
    0 Yorumla
  • oğuz-34
    oğuz-34 Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Sevgili olduğum kızın kuzeni bana yazıyodu bende seni kuzenine söylemiycem ama yazma demiştim onu saklamıştım

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yok hiç şerefsizlik yapmamışım sanırım yapsam bilirdim😂😂

    1
    0 Yorumla
  • keremaa
    keremaa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 47
    +1 yıl

    Utanıyorum soyleyecemde ama çok pişman oldum sonrasında berber bişey yaptim

    0
    0 Yorumla
  • Alduino
    Alduino Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    İnsanlar bu kadar karaktersiz sonra burda hiçbir şey olmamış gibi burda isyan ederler

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Srefsz olacak kadar yetişmedim ama bu sitedeki srefszler beni iyi dinlesin hepinizin canı cehenneme

    0
    0 Yorumla
  • AsliPink
    AsliPink Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42 , eic 35%
    +1 yıl

    Sevişip bir daha yüz vermemek

    4
    3 Yorumla
    • 1_lioncuk
      1_lioncuk
      +1 yıl

      Değişik

      Yorumla
    • erendadaş
      erendadaş
      +1 yıl

      en pisini sen yapmışsın. demekki partnerin çok kötüymüş

      Yorumla
    • 07Uzaklar
      07Uzaklar
      +1 yıl

      Banada yapsana bunu

      Yorumla
  • omzunda_iz_bırakma
    omzunda_iz_bırakma Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 38%
    +1 yıl

    Tahrik edip kaçmak 😆😆😆

    4
    4 Yorumla
    • omzunda_iz_bırakma
      omzunda_iz_bırakma
      +1 yıl

      Kızlar niye eksiliyor acaba 🤔😆

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Kusurabakma ama bu söylediğin şeyin şeref ve haysiyetle bağlantısı nerede? Özel hayatında eşinle cilveleşmeni burada yaptığın en büyük şerefsizlik diye adlandırman yersiz. Eksileme nedenim bu benim.

      Yorumla
    • omzunda_iz_bırakma
      omzunda_iz_bırakma
      +1 yıl

      Dürüst yorumun için teşekkür ederim.
      Eğlence amaçlı görüş yazmıştım bunları ne kadar ciddiye almak gerek bilemiyorum 🙄😂
      Tabiki şerefle haysiyetle ilgisi yok bunun sadece karşımdaki kişiyi zor duruma düşürmek olur.

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Eleştirimi olgunca karşıladığın için ben teşekkür ederim 🙏

      Yorumla
  • Saxomerve
    Saxomerve Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Tabikiside yok temiz aile çocuklarıyız biz dhdhdhd

    0
    0 Yorumla
  • LotusfLo
    LotusfLo Takip Et
    Xper 2 Yaş: 41
    +1 yıl

    arkadaşımın telefonunu çalıp çok ihtiyacı olan bir arkadaşıma vermek

    0
    0 Yorumla
  • Amorcita
    Amorcita Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 58%
    +1 yıl

    Yaptıysam hak etmiştir

    3
    0 Yorumla
  • answersplease
    answersplease Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 46%
    +1 yıl

    abimi polise şikayet etmek ama haketti

    3
    5 Yorumla
    • AliHaydarBozdağ
      AliHaydarBozdağ
      +1 yıl

      Ne yapmıştı ki?

      Yorumla
    • answersplease
      answersplease
      +1 yıl

      @AliHaydarBozdağ babama el kaldırdı bende videosunu çektim

      Yorumla
    • TaşPrenses
      TaşPrenses
      +1 yıl

      Hak etmiş bence.

      Yorumla
    • answersplease
      answersplease
      +1 yıl

      @TaşPrenses aynen

      Yorumla
    • AliHaydarBozdağ
      AliHaydarBozdağ
      +1 yıl

      Evet haklısın

      Yorumla
  • küçükabla
    küçükabla Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 34%
    +1 yıl

    Şerefsizlik yapacak kadar küçülmedim daha.

    2
    3 Yorumla
    • Deliali61
      Deliali61
      +1 yıl

      Srefszler eksi atmis yedirememiş 😅

      Yorumla
    • küçükabla
      küçükabla
      +1 yıl

      @Deliali61 Zor gelmiş belli ki.🤷🏻‍♀️😂

      Yorumla
    • Deliali61
      Deliali61
      +1 yıl

      Sorma 😅

      Yorumla
  • bayrakmerve27
    bayrakmerve27 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 92%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Ben kimseye şerefsizlik yapmadım herkes bana yaptı

    2
    0 Yorumla
  • fukanınhatunu
    fukanınhatunu Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 91%
    +1 yıl

    Hangisini yazsam bilemedim 😂😂

    2
    0 Yorumla
  • Angelsilence
    Angelsilence Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 47%
    +1 yıl

    Ailemden birine iftira atmıştım

    2
    1 Yorumla
    • RayKurzweil
      RayKurzweil
      +1 yıl

      Ne denli bir ıftira?

      Yorumla
  • Error_returned
    Error_returned Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29 , eic 60%
    +1 yıl

    Babannemin çayına tükürdüm

    2
    3 Yorumla
    • Dilin_gücü
      Dilin_gücü
      +1 yıl

      E yuh yani:)

      Yorumla
    • Error_returned
      Error_returned
      +1 yıl

      @Dilin_gücü yuh 7 kişi dislike etmiş naptım sanki

      Yorumla
    • Dilin_gücü
      Dilin_gücü
      +1 yıl

      Takılıyoruz boş ver

      Yorumla
  • Sinakaplan
    Sinakaplan Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 47%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 841 cevap paylaştı.

    yok yapmadım ya ben şerefli biriyim

    1
    0 Yorumla
  • sûveydə
    sûveydə Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25
    +1 yıl

    Sevmediğim insanlarla dalga geçmek

    1
    0 Yorumla
  • Kanlı_Mary01
    Kanlı_Mary01 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    +1 yıl

    birine yalan söylemek

    2
    0 Yorumla
  • eexx0101
    eexx0101 Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Haketmeyen kimseye kotulugum dokunmamistir.

    2
    0 Yorumla
  • Fusofiskos
    Fusofiskos Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Arkadaşlarımın yalanına dahil olmak😅

    1
    0 Yorumla
  • beyazinci2
    beyazinci2 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Adamın birini kendime aşık ettim sonra yol verdim

    3
    1 Yorumla
    • Dilin_gücü
      Dilin_gücü
      +1 yıl

      Çakal:))

      Yorumla
  • Benzeynopilic
    Benzeynopilic Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25
    +1 yıl

    Milletle dalga geçmek asşafdkslşgkkfgfd

    3
    0 Yorumla
  • Creeper07
    Creeper07 Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 51%
    +1 yıl

    Şerefsizlik yapmamam.

    0
    0 Yorumla
  • Ulaşkimmiş
    Ulaşkimmiş Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 62%
    +1 yıl

    Söylersem taşlarlar :D

    0
    0 Yorumla
  • Gunahbenim2
    Gunahbenim2 Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 357 cevap paylaştı.

    Serefsizlik yapmmm bn

    0
    0 Yorumla
  • sananemmk
    sananemmk Takip Et
    Bilge Yaş: 26
    +1 yıl

    Sevdiğim çocukla sevdiği kızı ayırmak.

    0
    0 Yorumla
  • BaşınaBuyrukKız
    BaşınaBuyrukKız Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    düşündüm de hiç yapmamışım ya

    1
    0 Yorumla
  • hayaletilki
    hayaletilki Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    senin soruna cevap yazıyor olmam

    0
    1 Yorumla
    • hayaletilki
      hayaletilki
      +1 yıl

      ünlü bir şey olmasa kaldırırlar soruyu vay be torpile bak

      Yorumla
  • Devamını Gör (22)
Devamını Gör(67)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Yaptığın en büyük şerefsizlik neydi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yaptığınız en büyük şerefsizlik neydi? 45 cevap verildi
En büyük yaptığınız şer3fsizlik neydi? 11 cevap verildi
Şu ana kadar size yapılan en büyük şerefsizlik ne? 28 cevap verildi
Bu zamana kadar kendine yaptığın en büyük saygısızlık neydi? 8 cevap verildi
Herhangi birine ya da tanidik birine yasattiginiz en buyuk rezillik neydi? 4 cevap verildi
Kendine yaptığın en büyük saygısızlık neydi? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşk mı insanı değiştirir, yoksa hayal kırıklıkları mı?
  • Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
  • Gece gece misafirle köfte gömmek normal mi, siz böyle kaçamaklar yapıyor musunuz?
  • Opel Astra K mi Renault Megane 4 mu?
  • Maskülen giyimle dişil olunur mu?
  • Yaz aylarında siyah giyinir misiniz?
  • Gece müzik dınler misiniz?
  • ​Hayatta uğur getirdiğine inandığınız, 'bunu yapmazsam o günüm kötü geçer' dediğiniz bir toteminiz var mı?
  • Nasibinse gelir hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden sözüne inanıyor musunuz? ve böyle bişey yaşadınız mı?
  • Dünya Kupası'nda ABD karşısında 2-1'lik üstünlüğümüz var! Maçı kazanır mıyız, oyunu nasıl buldunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨