Okulda kendini yalniz hissetmek... Belki bir çoğunuzun başina gelmiştir.. yardima ihtiyacim var onerilerinizi bekliyorum sevgili ks uyelerii?

Kız okulunda okuyorum. O sinifta farkli bir insan oluyorum sanki. Sevgilimi bile insanlardan sakliyorum. Sevgilim olamazmis gibi bakiyorlar yadirgiyorlar. Dini yonden filan... Ozelestiri yapacak olursak fizigim fena degil, kendimede bakan bir kizim. Aslinda samimi ve sicakkanli bir insanim. Ben rahatca hareket edebilmek istiyorum arkama donup baktigimda lise arkadaslarimla guzel anilarim olsun istiyorum. Son bir sene kalmis okul degistirmekte istemiyorum. Napayim ben kendimi cok yalniz hissediyorum o okulda arkadas grubumdan insanlar bile satti... Sira arkadasimi dahi sevmiyorum. Beni yanlis taniyorlar yardimci olun ya bu yalnizliktan kurtulmak istiyorum ya da yalniz hissetmemek kendi havasinda ama ezik gorunmeyen...
Okulda kendini yalniz hissetmek... Belki bir çoğunuzun başina gelmiştir.. yardima ihtiyacim var onerilerinizi bekliyorum sevgili ks uyelerii?
Cevapla