Öğretmenler burada mısınız size de veli öğrenci yalvarmaları başladı mı geçirmeniz için yoksa bir tek bana mı?

Pazartesiden beri huzur vermiyorlar ya hocam 1 puan hocam 2 puan 50 ile geçiyorlar 38'de kalmış velisi gelmiş yalvarıyor yardım edin diye bu yıl başladım ya bana mı böyle geliyorlar bilmiyorum diğer insanları da bu kadar geliyorlar mı Ben müdür yardımcılarına gönderiyorum Siz ne yapıyorsunuz

Öğretmenler burada mısınız size de veli öğrenci yalvarmaları başladı mı geçirmeniz için yoksa bir tek bana mı?
Cevapla