Yapılan araştırmaya göre bekar ve çocuksuz kadınlar daha mutluymuş. Sence bekar ve çocuksuz bir kadın olmak mutluluk sebebi mi?

Selam..
Yapılan araştırmaya göre bekar ve çocuksuz kadınlar daha mutluymuş. Sence bekar ve çocuksuz bir kadın olmak mutluluk sebebi mi?
O klasikleşmiş söz sanırım gerçek oluyor. Gerçekten de "Bekarlık sultanlıktır" tezinin doğruluğu yapılan bir araştırma ile ortaya konulmuş Ancak bu tez kadınlar üzerinde daha fazla geçerli..

Londra Ekonomi Okulu davranış bilimleri profesörlerinden Paul Dolan The Guardian ile yaptığı röportajda araştırmanın sonuçlarını açıklamış. Edindiği verilere dikkat çekerek evlenmemiş, evlenmiş, boşanmış, ayrılmış ve dul bireylerin keyif ve ıstırap seviyelerini karşılaştırmış..

ARAŞTIRMA SONUCUNA GÖRE: EVLİLİKTE KARLI ÇIKAN ERKEKLER. ÇÜNKÜ EVLİLİK EN ÇOK ERKEKLERE YARIYOR
Yapılan araştırmaya göre bekar ve çocuksuz kadınlar daha mutluymuş. Sence bekar ve çocuksuz bir kadın olmak mutluluk sebebi mi?
Sonuç; Sonuçlar, evlenmemiş olanların mutluluk seviyesinin evli olanlardan daha yüksek olduğunu göstermiş..

"40 yaşında yalnız ve çocuğu olmayan bir kadının doğru insanla tanışmayı ve bir şansı olması beklemesini görürsünüz. Ama hayır, belki de yanlış insanla tanışacak ama bunu da değerlendirecek. Belki de onu daha az mutlu ve sağlıklı yapan bir adamla tanışarak daha erken ölecek."

"EN SAĞLIKLI VE EN MUTLU KADINLAR, EVLENMEMİŞ VE ÇOCUĞU OLMAYAN KADINLARDIR"
Yapılan araştırmaya göre bekar ve çocuksuz kadınlar daha mutluymuş. Sence bekar ve çocuksuz bir kadın olmak mutluluk sebebi mi?
"Erkekler daha az risk alırlar, daha fazla para kazanırlar ve daha uzun yaşarlar. Kadınlar ise daha fazla sıkıntı yaşarlar. En sağlıklı ve en mutlu kadınlar evlenmemiş ve çocuğu olmayan kadınlardır."

"Evli insanlara ne kadar mutlu oldukları sorulduğunda, eşleriyle aynı odada oldukları zaman mutlu olduklarını söylüyorlar. Ama eşleri yanlarında değilken tam bir facia. Aynı insanları zaman içerisinde gözlemleyerek edindiğimiz verilere göre şunu söyleyebilirim; eğer erkekseniz kesinlikle evlenmelisiniz. Ama kadınsanız çok da kendinizi sıkmayın."

Araştırma sonucu bu şekilde arkadaşlar. Konun özeti son cümlede saklı..

"Eğer erkekseniz kesinlikle evlenmelisiniz. Ama kadınsanız çok da kendinizi sıkmayın."

Peki sen bu görüşe katılıyor musun. Gerçekten evlilik yapmayan ve çocuksuz kadın daha mı mutlu dur?

(Kişisel fikrim: Sonuna kadar katılıyorum. Hemde çok mutludur. Bekarlık sultanlıktan öte tek başına başkanlık rejimidir. :)

Kaynak
Kesinlikte katılıyorum
Kişiye göre değişir
Evli ve çocuklu kadın candır
Fikrim yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yapılan araştırmaya göre bekar ve çocuksuz kadınlar daha mutluymuş. Sence bekar ve çocuksuz bir kadın olmak mutluluk sebebi mi?
Cevapla