Ya arkadaşlar okadar boşluktayım ki, okadar arkadaşım vardı ve su an yanımda kimse yok.. okadar derken 2/3 samimi dostum vardı okadar. herkesden uzaklaştım ve sebebinide anlamış değilim. yaşadığım ülkeden uzaklaşmak istiyorum. yanlızlıktan korkmuyorum ama korkuyorumda yani nasıl bilmiyorum. benim en yakın arkadaşlarım hep kuzenlerim. onlardan bile soğuğum şu an..
yaklaşık bundan 2 hafta önce erkek arkadaşımdan ayrıldım. belkide ondan herkesten uzaklaştım ve soğudum böyle. inanın hiçbirşeye anlam veremiyorum. Hani kimseye bi yanlışta yapmadımki... 3 hafta içinde üniversite bitecek vee derslerim diz boyu, sınavlarım var ben ise kafamı veremiyorum..
eski erkek arkadaşımı okadar aramak istiyorum ki onu çok özledim. ama bilmiyorum.. sizce benim durumum hayıra alamet mi? ne yapmalıyım...
yaklaşık bundan 2 hafta önce erkek arkadaşımdan ayrıldım. belkide ondan herkesten uzaklaştım ve soğudum böyle. inanın hiçbirşeye anlam veremiyorum. Hani kimseye bi yanlışta yapmadımki... 3 hafta içinde üniversite bitecek vee derslerim diz boyu, sınavlarım var ben ise kafamı veremiyorum..
eski erkek arkadaşımı okadar aramak istiyorum ki onu çok özledim. ama bilmiyorum.. sizce benim durumum hayıra alamet mi? ne yapmalıyım...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar