Hiçbir şeye anlam veremiyorum. Benim durumum hayra alamet mi sizce?

Ya arkadaşlar okadar boşluktayım ki, okadar arkadaşım vardı ve su an yanımda kimse yok.. okadar derken 2/3 samimi dostum vardı okadar. herkesden uzaklaştım ve sebebinide anlamış değilim. yaşadığım ülkeden uzaklaşmak istiyorum. yanlızlıktan korkmuyorum ama korkuyorumda yani nasıl bilmiyorum. benim en yakın arkadaşlarım hep kuzenlerim. onlardan bile soğuğum şu an..

yaklaşık bundan 2 hafta önce erkek arkadaşımdan ayrıldım. belkide ondan herkesten uzaklaştım ve soğudum böyle. inanın hiçbirşeye anlam veremiyorum. Hani kimseye bi yanlışta yapmadımki... 3 hafta içinde üniversite bitecek vee derslerim diz boyu, sınavlarım var ben ise kafamı veremiyorum..

eski erkek arkadaşımı okadar aramak istiyorum ki onu çok özledim. ama bilmiyorum.. sizce benim durumum hayıra alamet mi? ne yapmalıyım...
Hiçbir şeye anlam veremiyorum. Benim durumum hayra alamet mi sizce?
Cevapla