Aileden olunca mecbur hoş davranmak zorunda kalıyorsun 😏


Siz sahtekarlık dersiniz, ben ise geçim derdi derdim.
O yüzden sizle de anlaşamazdım bay Bukowski.
Özel ve kamu sektörde çalışan tüm arkadaşlarımın Sabırlı olmasını temenni ediyorım ( :
Vay şereffsiz. Yok çok şükür senin gibi şerefimi kaybetmedim. Yılan
Nefret etmiyorumda sevmiyorum diyelim itin hatrı yoksa sahibinin hatrı var diye tahammül etmeye calistigim biri var.
Olmağ mı hiç 🤦🏼♀️ İçimden küfrederken dışardan canım cicim diyorum. Zalımsın dünya 😅
Cevap
8Cevap
Hayır yok olursa da yanında olmam ki gadası
Sırf Allah yaratdı diye sabır ediyorum , yoksa Zeus yaratsa çoktan cakmıştim kafayı
Katılıyorum bukoya ağzının ortasına çakasım geliyor ama medeniyiz işte 🤣😂🤣😂
Hiç bu durumda kalmadım.
Hayır nefret ettigim insanlari hayatimdan siliyorum ugrasamam
Sayıları azaldı artık.
sevgilimin ev arkadaşıydı
Hayır yok nefret ediyorsam hissettirirm bunu
hiç sevmediğim ama mecbur kaldığım birileri var.
Kimseden nefret etmem
Cok var hangisini sayayim
maalesef çok fazla kişi var
çok biliyon bokovski.
Annem tarafından hoşlanmıyorum ama saygı duyuyorum
Çoook maalesef
Var.
hayır, çok şükür..
Hayır yok
#emre00
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar