Neden nefret ettiğini bile bilmiyorum asdfss
Sebebini sorsam mı? Aman neyse shsjj
Sebebini sorsam mı? Aman neyse shsjj


Onu ben de çözemiyorum. Sıfır iletişim kurduğum insanlar var çevremde, nadiren denk geliriz ama durduk yere bir nefret. Anlam veremiyorum🤦♀️
Çokta tın yani.
Teşekkür ederim.
Cevap
8Cevap
Evet var tabi ki de olmaz mı hiç
Gereksiz olduğunu düşünmüyorum. Elbet haklı gerekçeleri vardır. Nefret edip engelleyenler bile var.
Varsa da kendi bilir , umurumda olmaz. Kesin çıkarına ters gelen iş veya davranışlarda bulunmuşumdur.
var tabi ki. nefret de sevgi kadar doğal bir duygu. sevenim olduğu müddetçe nefret edenim de olacaktir. çevremde de var hissediyorum o negatifligi
Olmaz mı hemde çok fazla var kıskanıp nefret etmeye devam edebilirler hepsinin canı cehenneme
Evet için leş gibi zehir saçan şeref yoksunları var
Nefret eden yoktur heralde. Varsa da ben bilmiyorum
fazlasıyla ama takılmıyorum
Varsa bilmiyorum.
Aaaa tam adamına sordun sösleödşeödödö
Denk gelmedim hiç
Vardı.
bu sitede çok var
Tek sebep var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar