Genelde insanları iyileştirici şifacı bir huyum vardı ve hayatı berbat insanları çekiyordum. Artık bunu yapmayı bıraktım. Çünkü hasta her zaman hastaneye ziyarete gelmez, sadece hasta olduğunda tekrar gelir. Bende bu durumu sürekli çektiğim için kadersel olarak kendime bunu yaşatmışım. Şifacı olmuyorum pek. Sadece karşımdaki insanı tanıyorum ve oluruna bırakıyorum her şeyi.