Hoca bana kafayı taktı ne yapmalıyım?

Merhaba. Ben beden dersinden nefret eden bir varlığım. Bence beden dersi normalde güzel bir ders ama Türkiye’de değil. Erkekler futbola kızlar voleybola kafasını yaşıyorlar. Neyse. Benim beden hocam da geçen dönem senenin başında bunu öğrendi. Ve bunu öğrendikten sonra benden soğudu. Ayrıca beden hocasının en sık konuştuğu hoca ingilizceci. ve benim İngilizcem çok iyi. İngilizceci benim İngilizcemi kadına anlatmış ve sonra kadının bana tavrı sertleşti. Beden dersi zaten olmasa da olur diyo. Ama bunu iğneleyici bir şekilde söylüyor. Kadın 1 dönem boyunca ağzıma sıçtığı için ben de ondan nefret ediyordum hala da ediyorum. Ben de aktif biri değilim. Asosyalim ama elimden hiçbir şey gelmiyor. Ben bu kadını sevmediğimi arkadaşlarıma söyledim ve ne zaman kadının konusu açılsa bunu söylüyorum. Ama birileri bunu gidip hocaya demiş. Bugün de sınav vardı ve hoca beni yanına çağırdı ve “ geçen sene ve bu sene toplam 5-6 kişi yanıma geldi ve senin beni sevmediğini söylediğini söyledi. Ben sesimi çıkartmadıkça bu sayı gittikçe artıyor ve bu da benim canımı sıkıyor. 1 şikayet daha gelmesin. Beni sevmeyeni zaten ben de sevmem. Şikayet arttıkça demek ki sen bunu daha çok dilleniyorsun. “ dedi. Ama ben bu konuyu sadece 2. Dönemin başında konuşmuştum. Yani konusu geçmiyo. Ben de “ bunun konusu 2. Dönemin başında açılmıştı sonra da açılmadı” dedim. Özür de diledim. O da bana” ben ne zaman konuştuğunu sormuyorum sadece şikayet arttıkça sen bunu daha çok dilleniyorsun demek olduğu için ben sana söylüyorum “ bana kafayı taktı. Benim önemsediğim şey beden hocası değil. Bu kadın ya gidip ingilizceciye bunu derse? Ben rezil olurum. O ingilizceci beni çok seviyor. Yardım edinn...
Hoca bana kafayı taktı ne yapmalıyım?
Cevapla