Siyahi insanlar dünya da afrika da çok yaşayan bir topluluk. ben doğrusu siyahi arkadaşım da hepsinden memnunum bazı toplumlar siyahileri farklı bir imajda görebiliyorlar medeni dediğimiz gelişmiş ülkeler de bile malesef bu insanlara ikinci sınıf insan gibi bakıyorlar. Bu yanlış ön yargıları kavrayabilenler benim için medeni insandır. Peki sizler Bir Türk olarak Siyahi biri ile arkadaş olmak ister miydiniz?
Aha bunu diyerek sıçtın arkadaşım. Artık 100 tane zenciyle arkadaş olsan da boşş. Mesela ben bir zenciyle arkadaş olurum ama böyle düşündüğün için senin gibi biriyle olamam
aşk herşeyi siler tüm ön yargıları. gerçekler de sevgi de gizlidir. dünyada zenciler hep eleştirildi köle gibi kullanıldı amerikalılar filmlerinde bile bilhasda eski filmlerini izlersen onları hep ikinci plana soktular
En İyi Cevaplar