Aklıma bu fıkra geldi : Adamın birisi karısını öldürüp bodrumuna gömmüş. Gazeteciler sormuş efendim neden karınızı öldürdünüz diye. O da "eee karım bana evi üstüme yap" dedi demiş. Sende evi üstüne yap o zaman çıkma :D
Başlık, detay, kurgu... İbretlik Ders olmalı ders Siteye yeni üye olanlar önce bunu okumalı Bayıldım Süper az bu soruya Muhteşem ötesi olmuş Sitenin geri kalanı ayakta alkışlamalı
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Anketler > Alt katta ki dul kadın ben üstte oturuyorum diye beni mahkemeye vermiş. Bu adam üstüme çıktı diye ben şimdi ne yapayım?
En İyi Cevaplar