
Bunu açıkça sorsam mı ama inkar edip beni suçlayabilir. Çok yoruldum artık tavırlarından, kıskanç hareketlerinden... Ne dersiniz, bu arkadaşla konuşulacak bir konu mu?

Arkadasim beni cok kiskaniyordu her konuda ilk once oyle bir ihtimalin olmasini istemedim cunku yakin arkadasim sonucta. Bunu diger arkadaslarim farkettiginde ve yakin arkadasimin davranislari sertlestiginde konusmama karari aldim. Hayatimda verdigim en dogru karar oldugunu dusunuyorum sanki ustumde bir agirlik vardi ve bir anda kalkti gibi
Evet açıkça de sen benim arkadşaımsın böyle bişey düşüneme ben her şeyi senle paylaşırım vs
Kıskançlık sözcüğünü söylersen arkadaşlığınız biter... O anlama gelecek örneklerle bu durumun farkında olduğunu bilmesini ve böyle devam ederse hiçbir şeyin devam etmeyeceğini öğrenmesini sağla. :)
Seni birinden mi kıskanıyor yoksa senin tipini vs mi kıskanıyor?
Cevap
8Cevap
Mesafeni koru kıskanıyorsa herseyini anlatma ama arkadaşlığını da bitirme
Bunu soylemek yerine hic birseyini paylasmamayi deneyebilirsin
Biraz daha açıklarsan ne konuda kıskandığını ve hangi tavırlar sergilediğini, seni ne tür davranışlarının rahatsız ettiğini, daha iyi yardımcı olabiliriz.
Benimde öyle arkadaşım var). Boş ver. Takmaya bile değmez
Nerden anladın hangi davranışından
tabiki konuşmalısın iletişimsizlik en kötüsü
Çok rahatsız oluyorsan arkadaşlığını bitir yani
açık açık söylemelisin..
konuş bakalım ne dicek
Düzgün bir dille sorabilirsin.
değmez
yalnız foto ne alaka?
Ne gibi
Mesafe koy
Konuşmalısın.
Kafana takma boşver
Nayirr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar