Arkadaşımın beni kıskandığını düşünüyorum, onunla konuşmalı mıyım?

Arkadaşımın beni kıskandığını düşünüyorum, onunla konuşmalı mıyım?

Bunu açıkça sorsam mı ama inkar edip beni suçlayabilir. Çok yoruldum artık tavırlarından, kıskanç hareketlerinden... Ne dersiniz, bu arkadaşla konuşulacak bir konu mu?
Arkadaşımın beni kıskandığını düşünüyorum, onunla konuşmalı mıyım?
Cevapla