Ayrıldık ama ara sıra hala konuşuyoruz

Ciddi bir ilişkimiz vardı araya soğukluk girdi ayrıldık. ben barışmak istesemde tekrar barışmadık. Ara sıra hala konuşuyoruz. O bana yazdığı sürece ben hayatıma devam edemiyorum ama bana yazma da diyemiyorum. Hala onu kaybetmekten korkuyorum. Ne yapmamı önerirsiniz
Ayrıldık ama ara sıra hala konuşuyoruz
Cevapla