Telefona cevap veremediğinde ısrarla arayan kız arkadaş?

Arkadaşlar bu sene sınava hazırlanıyorum, arkadaşım da üniversiteye gidiyor. Gün içerisinde sürekli ders çalıştığım için, ev işleriyle uğraştığım için telefona bakacak pek fazla vaktim olmuyor. Genel de de telefonlarım hep sessizde olur zaten. Arkadaşım gün içerisinde 7 8 kere arıyor fakat üst üste. Üstelik hiç mesaj da atmıyor müsait misin değil misin diye. Ben onu ararken, önce mesaj atıp soruyorum müsait misin diye. artık gerçekten kafaya takmaya başladım sinir oluyorum. Ya bir insan telefonu açmıyorsa en fazla iki kere ararsın 3 değil 4 değil onun araması, çok sıktı. Telefonda konuşurken de sürekli kendisi konuşuyor genelde beni dinlemiyor, haliyle başım ağrıyo sıkılıyorum
Arkadaşımı kaybetmek istemiyorum liseden kalan tek arkadaşım o, seviyorum ama sıkılıyorum
Sizce ne yapmalıyım, nasıl çözerim bu durumu?
Telefona cevap veremediğinde ısrarla arayan kız arkadaş?
Cevapla