Arkadaşlar bu sene sınava hazırlanıyorum, arkadaşım da üniversiteye gidiyor. Gün içerisinde sürekli ders çalıştığım için, ev işleriyle uğraştığım için telefona bakacak pek fazla vaktim olmuyor. Genel de de telefonlarım hep sessizde olur zaten. Arkadaşım gün içerisinde 7 8 kere arıyor fakat üst üste. Üstelik hiç mesaj da atmıyor müsait misin değil misin diye. Ben onu ararken, önce mesaj atıp soruyorum müsait misin diye. artık gerçekten kafaya takmaya başladım sinir oluyorum. Ya bir insan telefonu açmıyorsa en fazla iki kere ararsın 3 değil 4 değil onun araması, çok sıktı. Telefonda konuşurken de sürekli kendisi konuşuyor genelde beni dinlemiyor, haliyle başım ağrıyo sıkılıyorum
Arkadaşımı kaybetmek istemiyorum liseden kalan tek arkadaşım o, seviyorum ama sıkılıyorum
Sizce ne yapmalıyım, nasıl çözerim bu durumu?
Arkadaşımı kaybetmek istemiyorum liseden kalan tek arkadaşım o, seviyorum ama sıkılıyorum
Sizce ne yapmalıyım, nasıl çözerim bu durumu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar