Kendini Tarlabaşında sanan herkesi dövebileceğini düşünen insanlar çok itici değil mi?

Ben lisedeyken vardı öyle kızlar. Yaptığı dedikodunun hesabını sorsan dövmekle tehdit ederdi. Herkesi dövmeye hakları var sanarlardı. Puhahaha😂😂
Kendini Tarlabaşında sanan herkesi dövebileceğini düşünen insanlar çok itici değil mi?
Cevapla