ailesinde terbiye gormemis kisiler 🤫 Şimdi bu zamanda 10 yaşındaki çocuklar bile ne küfürler ediyor herkesten tiksiniyorum heleki ölmüşlere küfür etmek nedir ya küfür eden herkes bu hayattan temizlense ne sakin huzurlu olur hayat keşke küfür edenler ölse iğrenç ve karaktersiz terbiye görmemiş kendini bir bok sanan kişiler olarak geziyorlar 😑
Küfür eden insanlardn nefret ediyorum ne bir kadına nede erkeğe yakışıyor terbiye görmemiş kişiler sizce de cokdegilmi?
samimi arkadaş çevresi haricinde etmiyorum programlanmış gibi oluyorum ama bir durduk yere sağa sola sallamak güzel geliyor küfür yasak vurmak yasak böyle hayat mı olur bir şekilde atalım stresimizi
Haklısın haklısın da. Bazıları küfürden anlıyor. Dediğin gibi ahlak problemi olduğu için onun dilinde konuşmak zorunda kalıyoruz.. Napaq napaq he napaq
Toplum içinde küfür etmem. Arkadaşlarımla özel konuşurken ya da kendi kendime küfür ederim çünkü beni rahatlatıyor. Benden nefret edebilirsin senin bileceğin iş ama ben seviyorum küfür etmeyi
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Küfür eden insanlardn nefret ediyorum ne bir kadına nede erkeğe yakışıyor terbiye görmemiş kişiler sizce de cokdegilmi?
En İyi Cevaplar