Huzur evini ziyarete gittiğim zaman görüyorum.. 70 yaşındaki babasını oraya bırakan mı yoksa 88 yaşındaki annesini bırakan vs. hayırsız evlatlar var. Neden böyleler yarın birgün onlarda baba veya anne olacak, onların çocukları da öyle davransa ne hissederler. Huzur evinde kalanlarının bazıları bana bir odayı çok gördüler kızım diyor. Çok acı değil mi.. Birgün gidip onları ziyaret ederseniz bir nebzede olsa hasretleri sona erer.
Selamlar güzel kardeşim yine güzel bir konu ile gelmişsin.. ne demeli ki o insanlara belkide tüm suç eşlerindedir sonuçta annesini babasını kimse huzur evine götürmez kendi isteğiyle karısı ve ailesi arasında kalanlardır götürenler tüm suç kadında benim gözümde kusura bakma sen..
Ah be güzeller güzeli kardeşim hani nerde o yüreğe sahip birisi eş önemli tabiki başım üstüne ama anne baba değişilirmi.. eşine söz geçiremiyorsa adamımda dememeli bence haklısın prenses çok haklısın..
Ne oluyorsa anlasamamakta oluyor kadınlar evlenince istemiyorlar yaşlıları bunları. bakmak için evlenmedim falan ya onlar ya ben diyolar sonra. si dışarı atamıyorlar huzur evine bırakıyorlar böyle işte hayırsız evlatlar var bu dünyada ne yaparsan aynısını. gorceksin
Anneyi, babayı huzurevine bırakmak yıllarca bize hep kötü şey olarak anlatıldı, lakin insanlar anne, babalarını buraya daha iyi bakılsın diye de bırakıyor. özel huzurelerinin birçok imkanı var ve eve bakıcı diye çağırdığınız kadınlardan daha iyi bakılıyorlar burada. Eğer çalışan biriyse ve anne, babasına iyi bakamıyorsa bu kişilerin huzurevlerinde yaşaması daha iyi. kendi akranlarıyla burada sosyalleşmiş oluyorlar, dünyadan soyutlanmadan yaşama imkanları oluyor. yok evde kalıp anne, babanızla kendiniz ilgileneceksenizde elinizden gelenin eniyisini yapmanız gerek, ilacını vereyim, yatağa yatırayım uyusun bende işime bakayım anlaşıyındaki insanların yaptıkları daha kötü birşey bence. Huzurevi olayı türk milletinin önyargısı bence.
Teraci iki kefeli, Buket. Sen sadece kefelerden birisine bakıyorsun ve de diğerini dinleyip değerlendirmeden hüküm tesis ediyorsun. Bu doğru değil. Evladi da dinlemek lazım; neden, niçin bu kararı verdi diye... Yine de teşekkür ederim, ciddi bir meseleye dair düşünmemizi sağladığın için...
Seni farkındalık oluşturmandan dolayı tebrik ediyorum 👏👏👏 orada ki insanları ziyaret eden biri olarak herkesin gitmesini orada bir iki saat vakit geçirmesini hem o insanlar için hem kendileri için tavsiye ediyorum
Çok güzel bir yüreğe sahip olduğun için sana nasıl itap edeceğimi bilemedin lakin ben anneme veya babama birak bir odayı gece gündüz sırtımda taşısam yinede haklarını odeyemem
Çünkü bazilarina gore cekilmez oluyo ellerinden iş gelmedigi icin gonderiyolar tamamen yanlış birsey önerin icin tesekkur ederim sevgililer gununde gidicem
Bu hayırsızlık değil. Çünkü çalışan evlatlar bütün gün evde bakım isteyen birine bakamaz. İşi de bırakamazlar çünkü her şey çok pahalı, hayat zor. Ne yapsınlar yani? Evde tek başına veya bakıcı bulamayan, güvenmeyen biri için gayet iyi bir çözüm. Kaldı ki gelinler bakmak istemiyor. Eskiler de istemiyordu ama bakış açısı çok dardı, mecbur kalıyorlardı. Yani bunun asla hayır evlat vs olduğu düşüncesine katılmıyorum.
Sırf bu yüzden bile evlenmem galiba. Değmez iki üç çocuk meydana getireceksin büyüteceksin huzur evine postalayacak. Onun yerine iki üç hayvan büyütürüm daha iyi değmez çünkü
En İyi Cevaplar