Bazı evlatlar neden hayırsız oluyor?

Huzur evini ziyarete gittiğim zaman görüyorum.. 70 yaşındaki babasını oraya bırakan mı yoksa 88 yaşındaki annesini bırakan vs. hayırsız evlatlar var. Neden böyleler yarın birgün onlarda baba veya anne olacak, onların çocukları da öyle davransa ne hissederler. Huzur evinde kalanlarının bazıları bana bir odayı çok gördüler kızım diyor. Çok acı değil mi.. Birgün gidip onları ziyaret ederseniz bir nebzede olsa hasretleri sona erer.
Bazı evlatlar neden hayırsız oluyor?
Bazı evlatlar neden hayırsız oluyor?
Cevapla