Gastronomi okuyan biri kendini nasıl geliştirebilir?

Açıkögretim lisesi gastronomi mutfak sanatları (aşcılık) okuyorum üniversite ye kadar kendimi nasıl geliştirebilirim bide insan ilişkilerini nasıl geliştirebilirim!!
Güncellemeler
+1 yıl
İnsan ilişkilerini nasıl geliştirebilirim sizce?
Gastronomi okuyan biri kendini nasıl geliştirebilir?
Cevapla