1-dini gerekçeciler. 2-biri bizi yanyana görürse, arkadaş, sevgili vs sanmasıncılar. 3-gıcık olsun diye yapanlar. 4-dikkat çekmek için yapanlar. 5-yanındaki kişiye; ben senin dengin değilim, mesajı verdiğini sananlar. 6-ben namusluyumcular. 7-böyle yapınca;kendi bilinçaltına,'' peşinden koşulan ama kimseye yüz vermeye kadın'' havasına girciler. 8-amaçsız bir refleks olarak yapanlar. 9-her yer boşken, ben hala senin yanında oturuyorsam, acaba sen bunu istismar edip, benim hakkımda kötü şeyler düşünüyor olabilir misinciler. 10-tanıdık biri görürse, rezil olurumcular. 11-sırf yanında oturduğu, tanımadığı erkeği rencide edeceğini bile bile bundan zevk alarak yapanlar. 12-niye yaptığını bilmeyenler 13-ben özelim, diye kel alaka bir düşünce geliştirip, aniden kalkanlar. 14-iyi niyetli olup, acaba oturmaya devam edersem, yanımdaki bu tanımadığım adama bir mesaj mı vermiş oluyorum, iyisi mi ben kalkayım diyen naifler. 15-biz ailemizden, kültürümüzden böyle gördük diyip yapanlar. genelde bu kategorilerden birine giren kızlardır. ekşisözlük (evelemegeveleme nickli yazardan alıntıdır)
Bu sebeple gerekçesi ve sebebi beni ilgilendirmez. Sadece kalktığı zaman o an diğer bulunanlar kızı rahatsız mı etti diye düşünmesinler bana kafii.
Ben de kalkar onun yanına otururum. Aradığımızı buldum, takip edicem sen arabayı hazırla dağa kaldıralım, bıçakları da bile gel diye telefonla konuşurmuş gibi yaparım.
Bunu ben yapmıştım bir kez. Bunun sebebi de yanımdaki hayvanın çaktırmadığını sanarak bana dokunmaya çalışmasıydı. Beyler böyle aşağılık hareketler sergilemeyin, az insan olun. Sonra "bu kızlar çok kezban yhaa adres sorsak kaçıyo" diyorsunuz. Bu kadar empati yoksunu ve zevk kölesi olmayın :)
Bu olayı 1-2 kez yaşamıştım ve insan ister istemez kafasında kuruyor bir şeyler ancak fark ettim ki tamamen rahat edememek ile alakalı bir durum. Başka koltuğa geçerek yayıldıkları gibi rahatına bakıyorlar.
Öyle birşey yaşadım şöyle; Yanıma oturan erkek, bir kızın yerine otobüse binerken akbil basmıştı, kız teşşekür etti ve oturdu, çocukta yanıma oturdu işte , ama bizim abaza dayanamadı yanımdan kalktı gitti kızın yanına oturdu tanıştı hemen numarasını istedi otobüstekiler şaşkın bir anda izdivaç sinir olmuştum bu kadar kolay mı diye bir akbil basmayla
Ya kimi konuyu yanlış algılamış ama mantıklı rahatsız olma değilde toplumdan korkuyor genelde gergin ve tedirgin olcağına değişmesi mantıklı he bunun tam tersi daha kötü her taraf boş oraya oturuyor ve konuşmayada çabalıyanlar hadi iyi de öbür türlü kaçması normal karşı cinsin
Çok gereksiz hareketler bunlar insan kendisini sapık hissediyor o an bide inmeye yakın birine söyleyip gel otur diyenler var la inmeden niye yer vermiyorsun bide sen inince sanane kim oturur kim oturmaz bide ters koltukta oturup karşısı boşalınca hemen oraya geçmesi la öylede gidiyorsun böylede sorunca da başım dönüyor der allahım ya😂
Aferin, takdir edilesi. Erkeklerin kadınların mahremiyetine olan hassasiyetleri beni mutlu ediyor. Adab-ı muaşeret gereği zaten destursuz kadının yanına oturulmaz. El sıkışırken kadın uzatmazsa el uzatılmaz. Vs.
Sorular gelir gelmesine de.. Gerek yok böyle düşüncelere basit e indirgersek daha özgür ve rahat bir alan için bile geçebilir Kimse olduğu yerde kalmak zorunda değil sonuçta, muhabbet de etmediyseniz..
Avına giden Panther ama arada sohbet iyi oluyor ama genelde bir durak sonra hüsran yaşıyoruz ben öyüzden artık uçakta toplu taşıma istiyoruz işin şakası ama bazen hoş sohbet olurken bir durak sonra inen olunca bir burkuluyorsun
Kendimi çok art niyetli hissetim mantıklı bende içimdekini kustum ama tonton dedelere bende musallat olup hal hatır soruyorum kusura kalma ben içimdeki burukluğu kustum
Yok sende beni yanlış anlamışsın ama ben sen konuşuyorsundur diye yorum yaptım ben öyle değil konuşma konusunda rahatsız etmemek için kişi konuşursa sohbet etme girişimi olursa konuşuyorum öbür türlüsü hoş değil benim açımdan ama olay o da değil ben şehirler arası gibi toplu taşıma da vakit geçirdim için arada öyle olunca yol iyi geçiyor ama işte sohbet yarım kalınca aynı tat olmuyor veyata ben beceremiyorum diyim seni ben nasıl yanlış anladıysam sende konusal açıdan beni yanlış anladın ben farklı düşünce yapısına sahip biriyim erkek seçmez seçilir bunun aksini iddia edeni kadın iyi pohpohlamıştır yani bu ben yakışıklıyım sorusuna benim gözümde yakışıklısın cevabını almak gibi
@TopaLihtiyaR yok ben yanlış anlamadım. Dalgaya vuruyorum sadece. Ve cümlelerin çok uzun sonuna gelince başını unutuyorum 😊 iyi geceler , iyi otobüs sohbetleri dilerim...
Benim geçmişte bayanlara böyle yapmışlığım oldu rahatsızlık duyabilirler diye! Ama bir bayan bir erkeğe bu şekilde davranırsa hakaret olur! (Ki başıma denk geldi bir ara insan kişisel algılıyor ve zoruna gidiyor... Sapıkmıyım ben gibisinden... İnsan içinden diyorki "Ânaa hele şunun tipe hele hele" asddas😂 Şaka maka bir yana insan o kişiye ayar oluyor, afedersin moruksa zaten ayrı bir komik ayar oluyorsun 😂 Hem toplumu eleştiriyo insan o an, hem zihniyetleri...
Genelde yana geçen kişide sorun vardır oturanda değil
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yoo ne düşüncem isterse eşeğin s. ikine otursun umrunda olmaz banane isim gücüm yok milletin keyfini mı düşüncem bir de değilsin gitsin daha rahat otururum
En İyi Cevaplar