Herkese +1. Yalvarıyorum cevap verin. Ne olur. Yalvarıyorum. Böyle bir insana verilebilecek en büyük ceza nedir sizce?

Konu eltimle ilgili. Ondan nefret ediyorum. Bende elti çok maalesef. Samimiyetsiz insanlar. Ama en çok o yalaka eltimden nefret ediyorum. Ben güçlü bir birey değilim. Bu eltim güçlüye yalakalık yapıyor. Bana karşı da gayet rahat, umursamaz davranıyor. Gücü bana yetiyor herhalde. Benim eltim, bu eltimin çocuğuna tokat attı. Ay buna rağmen o eltime nasıl yalakalık yapıyor. Ben onun çocuklarına tokat bile atmadım. Ama benim çocuğumu önemsemez. Kendisine tokat atan kişinin çocuğunu önemser. Böyle güçlünün tarafına geçen, kukla, kardeşim, yalaka birisine verilecek en büyük ceza nedir sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Böyle kardeşim birisine verilecek en büyük ceza nedir
Herkese +1. Yalvarıyorum cevap verin. Ne olur. Yalvarıyorum. Böyle bir insana verilebilecek en büyük ceza nedir sizce?
Cevapla