Geniş buruna sahibim burun üstüm. Ameliyat olmayı düşünüyorum. Kararlıyım. Burun bandım geniş olduğundan her doktor başarı ile yapamayacağını biliyorum onuda göze aldım. Çevrenizde veya kendiniz burun ameliyatı olan var mı önerilerinizi alabilir miyim?
Burun ameliyatı hakkında fikirlerinizi merak ediyorum?
Yüzünü tam görsem daha iyi olurdu, yakışıyor mu yakışmıyor mu diye,
bu sitede burun estetiği olmuş bir sürü insan var, soru sorsan yardımcı olurlar, hem estetik olanlarla konuşursun hem de bilgilenmek için göz gezdirirsin. Bende estetik olmak istiyorum erkek olduğum halde bu siteye üye oldum.
Burun ameliyatı oldun arkanda bir sürü daha erkek dolansın diye. Ve başka kızlarla yarışmak. İyide neden? Başkaları için gösteriş için değmez. Git ıssız bir adaya tek başına mutlu ol daha iyi.
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben kendimi psikolojik olarak iyi hissetmiyorum? Rahatsızım. Birileri ne der beğenir mi diye yaşamıyorum. Zaten erkek arkadaşım var başkasına neden ihtiyaç duyayım? Burnuma bakarakta sevmesin zaten. Başka kızlar kim? Ezik kompleksim yok merak etme
@relationgod çok boş şeylerle takılı kalıyorsunuz. Ben saç sakalım dağınık iken hiçbir şeyi takmayan sorun etmeyen biriyim. O burnu sana Allah verdi Allah'ın verdiği burnu değiştirmek bana göre yanlış. Hepiniz yapmacık insanlarsınız. Doğal olan hçbir yönünüz yok. Hep gösteriş hep gösteriş. Ayrıca dobra dobra realist bir insanım.
kendini mutsuz hissediyorsan ve yaptırdıktan sonra daha mutlu olacağını düşünüyorsan yaptırmalısın ama her insanın burnu karakteristik bir yapı sağlıyor bence sağlığında bir problem yoksa tekrar düşünmelisin✌🏻
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Burnum da kırık var küçükken dayak yediğimden dolayı olmuş beni rahatsız etmiyor kırıklıkta görüntüsünden rahatsızım
İlayda Oymak diye bir youtuber var. Onun burnunu yapan doktor çok iyi iş çıkarmıştı. Doktorunun ismini paylaştı. Eğer kızın burnunu beğenirsen sende aynı doktora yaptır. instagram.com/ilaydaoymakk
Merhaba, Birkaç yıl içerisinde ben de yaptırmayı düşünüyorum. Ben yurtdışında olduğum için reklamlarda sürekli bu konularda hastane ve doktor reklamları çıkıyor. Konaklama ve ulaşımda imkanlar oluşturdukları hakkında vesaire... Doktor Hasan Fındık çok övülüyor reklamlarda, isterseniz bir araştırın bu doktoru.
Ne gerek var Ameliyata ülkede ki doktor iyi değil hepsi çıraktır gerçekten altından kalkamazsın hiç mi haberler izlemiyorsun ayakları falan kesiyorlar doktorlar çok başarısızlar bir tarafını keserse ne yapacaksın bırak Allah öyle yaratmış seni seven öyle sevsin sevmeyende yol alsın
Burun ameliyatı yaptıran arkadaşlarım oldu ve maalesef hepsi pişman oldular. Hem çok zahmetli hemde hiç güzel ve doğal olanını görmedim, nedense burun estetiği bana hiç estetik gelmiyor, yüz şekline burun estetiği hiç yakışmıyor.
Akrabam oldu; ilk 1 ay ciddi morluk şişlik oluyor. 6 ayda tamamen geçiyor, 1 yılda tam oturuyor.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kötü yorumlara aldırış etme 🙂 Ameliyat olan var evet. Biraz sıkıntılı bir sürec ama geciyor elbet 🙂 Güvenilir , başarılı bir doktor yaparsa çektiğin sıkıntıya da değer 🙂
Bende olcam vala arkadşalarım oldu ilk 2 hafta sıkıntılıymış Gerisi kolay Bide Ameliyats girmeden önce Sakinleştirici Vurdurdun mu korku denen bişey kalmıyo
Ee ol ozman Kurtul Ama iyi araştır Sonra pişman olma en kötü 2 inci ameliyatını olursun 3 kere ameliyat olanlar var ama Her ameliyattan sonra fiyat artıyo 1 inci ameliyatta 5 bin veriyosun mesela 2 inci ameliyata 15 bine kadar çıkıyo
En İyi Cevaplar