Bulimia gibi hastalıklar günah mı? ya da takıntı hastalığı?

Bazen koruyorum israf yapıyorum diye. Bu devirde açlıktan ö len insanlar varken ben burda boyle bu hay vanligi yapıyorum diye ama engelde olamıyorum. Bulimia ve takıntı için tedavi oluyorum şu an ama Gerçek ten korkuyorum da vicdanım hiç rahat değil ö lünce cehenneme giderim diye de korkuyorum sizce bu günah mı? Hiç hoş olmadığı kesin ama bu korkum normal mi? Bask a birine rahatsızlık vermek felan?
Bulimia gibi hastalıklar günah mı? ya da takıntı hastalığı?
Cevapla