Sevgilim sorunlarımızı en yakın ( erkek ) arkadaşına anlatıyor

merhaba. Arkadaşlar

4 Aydır devam eden bir ilişkim var

Sorun şu Sevgilim Sorunlarımızı En yakın ( Erkek ) Arkadaşına Anlatıyor ve Arkadaşı Bizim hakkımızda olumsuz yorum yapıyor beni kötülüyor daha çok çözüceğimiz yerde arkadaşı karışınca işler daha kötüye gidiyor ben ilişkimde 3. bir kişi istemiyorum bunu sevgilimede söyledim tamam diyip geçiştirdi

Bunu nasıl çözebilirim :/
Sevgilim sorunlarımızı en yakın ( erkek ) arkadaşına anlatıyor
Cevapla