Fark ettim ki, şu zamana kadar yakın arkadaşlarım hiç ilişkilerime sıcak bakmadı. Benim hayatıma giren kişiler de genelde benzer özellikte oluyor o da ayrı konu sdfgjf Tabii onlar istemiyor diye kararlarımda değişiklik yapmadım, yapmam bu konuda. Sonuçta ben sevmişim yani önemli olan o. Ama insan yine de yakıştırılsa ve ilişkisi desteklense sevinir. Tip olarak demiyorum sadece, çoğu konu için geçerli. Taam insan arkadaşını düşünür, üzülmesin mutlu olsun ister de bu kadar da olmaz. Senin arkadaşın mükemmel değil ki o mükemmel olsun. Böyle yazınca da aklıma şey geldi; eniştemle çıldırmacalar vakası 😅 Tövbest Kankaların gözünde ideal enişte adayı nasıl olmalı? Bi' de sizin arkadaşlarınız da böyle enişte beğenmezlik sendromu yaşıyor mu?
Enişte beğenmezlik sendromu yaşayan kankalar için, ideal enişte adayı nasıl biri olmalı?
valla şu donem genclerinin işi de zor yakın olursun neden bu kadar samimiler denir kızar beğenmez arkadasim onlar denir :) yani genclerin isi hakikaten zor en guzeli art niyetsiz yaklasip cokda samimi olmadan guleryuzlu davranmak heralde
En sevdiğim fenomenlerden birisin. İnşallah mutlu olursun sen. Sadece kalbinin sesini dinle ve ölümüne git. Yanlış ya da doğru, arkasında dur kalbinin...
Doğru kizlarin bu tür kankalari oluyor. Bazen arkadasi icin. Duygusal badygard moduna bürünüyor bu kankalar.. Sevdigimiz yetmiyormus gibi' birde kankasiyla ugrasmak zorunda kaliyoruz.. Kankalarinizi bizden uzak tutun kızlar. Onlar icin ideal eniste nasil olur🤔 bilemiyorum. Sanirim kizlar bilir bu sorunun cevabini.
Bayramlık ağzımı bozmak istemem :-\ Genellikle 25 altı kızların yaşattığı problem.. O sendroma yakalanmış kişiye yeni hobiler kazandırmak gerek Mesela gıybet yerine bir şeyler araştırma, amatör tez, makale, deneme yazma hobisi kazanmalı
En İyi Cevaplar