Enişte beğenmezlik sendromu yaşayan kankalar için, ideal enişte adayı nasıl biri olmalı?

Fark ettim ki, şu zamana kadar yakın arkadaşlarım hiç ilişkilerime sıcak bakmadı. Benim hayatıma giren kişiler de genelde benzer özellikte oluyor o da ayrı konu sdfgjf Tabii onlar istemiyor diye kararlarımda değişiklik yapmadım, yapmam bu konuda. Sonuçta ben sevmişim yani önemli olan o. Ama insan yine de yakıştırılsa ve ilişkisi desteklense sevinir. Tip olarak demiyorum sadece, çoğu konu için geçerli.
Enişte beğenmezlik sendromu yaşayan kankalar için, ideal enişte adayı nasıl biri olmalı?
Taam insan arkadaşını düşünür, üzülmesin mutlu olsun ister de bu kadar da olmaz. Senin arkadaşın mükemmel değil ki o mükemmel olsun.
Böyle yazınca da aklıma şey geldi; eniştemle çıldırmacalar vakası 😅 Tövbest
Kankaların gözünde ideal enişte adayı nasıl olmalı? Bi' de sizin arkadaşlarınız da böyle enişte beğenmezlik sendromu yaşıyor mu?
Enişte beğenmezlik sendromu yaşayan kankalar için, ideal enişte adayı nasıl biri olmalı?
Cevapla