Kızlarla iyi arkadaşlık kurduğum halde arkadaşlık kurmak istemiyorum... Siz ne düşünüyorsunuz?

Eğer arkadaşlık kurarsam diğer erkek arkadaşlarım beni yavşak olarak görürlermiş, kız ayağı g*t ayağı diyorlar. Abaza görüyorlar veya çapkın görüyor millet veya embesil görüyor kızlarla iletişim kurana. Siz ne düşünüyorsunuz haklılar mı ?
Güncellemeler
+1 yıl
bana kullanmıyorlar bu kelimeleri , kızlarla haşır neşir olan kişilere kullanıyorlar bende olduğumda banada kullanacaklarını biliyorum zaten :)
Kızlarla iyi arkadaşlık kurduğum halde arkadaşlık kurmak istemiyorum... Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla