Kızlarla arkadaş olmuyorum. Ne düşünüyorsunuz?

Dostlar benim mentalitemde kızlarla arkadaş olmak yok. En azında hoşlandığım kız arkadaş ayağı çekerse orada biter tüm ilişkim. Kızların çoğu sırf keyifli diye bir erkekle sevgili gibi takılmayı ama friendzonelamayı maharet sandığı için kızlarla arkadaş olmuyorum. Ya sevgilimdir, ya hayatımda değildir.

Kızlarla arkadaş olmuyorum. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla