İnsanın, cevap veresi bile gelmez, bu mesaj neden atılır?



Bilmiyorum ya değişik bir olay o annem benim uyandığımı görünce uyandın mı diye soruyo ya😂
Kapıdan içeri girince geldin mi versiyonu var bir de.
Ya ahaha evet bence o an istem dışı yapılan bir eylem o. Çünkü mantıklı düşündükleri zaman çok saçma ve boş bir soru olduğunu algılarlar.
Söylerken neyse de insan yazarken daha bir düşünür bence.
Ben annemin ve kapıdan girince geldinmi diyenlerin örneğini verdim mesaj atanlar bence sorunlu :D görseldeki mesaj sana mı geldi?
Bana geldi de bu tarz değildi.
Uyumadıysa karşıdaki vatandaş, ninni söylediği ses kaydını atarak uyutmak için.
Beynim mantığımla aynı anda çalışmıyor mesajı bu.
ben uyudum yazar cevaplarım genelde
Cevap
30Cevap
erkeklerde doğuştan otomatik gelir bu. sen uyu ki ben uyuduktan sonra alfa erkeğin biri gelip seni ayartmasın. müdahale bile edemeden elimden gitme mesajı vermektedir.
Neden atıyorlar söyliyeyim bir bok yiyorsa haberim olsun diye eski kız arkadaşım çok yapardı uykulu uykulu kalayı çekerdim hiç acımazdım yapmayın kızlar sövdürmeyin kendinize uyuyan adamları rahat bırakın.
Cem yılmaz yüzünden artık bu soruya masumane bakamıyorum.
Benim sorma amacım sorudaki tutarsızlık.
Ayy hiç mesaj atmazlar geceye kadar gece uyuyunca da uyudunmi derler deli ederler 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
Tsahfaasg şasırdım bir an ben sandım bende Berk im 😂😂😂
“Uydun mu?” Gece beyinle yazılmayan sms grubuna girer Cem Yılmaz 😂😂
Bu vucudunda uyuyamayan yerler varsa cevap ver yoksa zahmet etme yat zibar... dimek.
Boş beleşlik parayla mı? Maksat laf olsun diye yazarlar.
Gece 12'den sonra atılan sms ve mesajlar beyinle atılmayan mesaj sınıfına girer.
Uyanınca cevap versin diye... Sesli düşünce gibi. Ama uyuduysan uyudum de çok aptalca kusura bakmasın...
Açık açık uyumadıydan konuşalım demek istemediği için
Uyudun mu? mesajı atmak için uyudun mu? mesajı atarlar.
Uyumuşsa nasıl uyudum dicek ona takıldım şu an 😂😂
Sevdiğimiz kadının güvenli ve mutlu bir şekilde uyuduğunu içimize sindirip rahat rahat uyumak için
canı sıkıldığı için ve senden sıkılganlığını gidermesi için gerekli yüzü ve cesareti bulduğu için.
Bu sebepten
Uyudun mu buzdolabı?
Çok komik.
Sence zaten.
Nasıl algılamak istiyorsanız öyleyim.
uyudum de kapa gitsin tlefonu sonra : )
Böyle mesaj yazarsa 1 hafta sonra cevap veriririm
Uyuyup uymadığına bakmak için :d
Haklı
.
Uyuduysan uyudum de ne ya o nasıl beyindir 😃
Ayrılası sevgili modeli.
Konuşmak istediği için
Ahhahahh yalnız değilsin klasik erkekler
Uyumadiysan konuşalım demek
Uyuyup uyumadığını kontrol etmek için mesela?😂
Asfsasfbg abi ne güldüm😂
uyumadıysan neden cevap vermiyorsun diye genelde
Uyuyup uyumadığını öğrenmek için
Uyumayanlar varda ondan
Uyku perisi oldukları içindir belki
Aktif misin demek istiyorlar
Onu o yazmıyor alttan kodlanıyor
Konuşmak için
Yazanesi aşağıda 🤣🤣🤣
Sesli güldüm
Kontrol hesabı...
Seviyor seni demek
Niyet belli
Konuşmak için
Nabız yokluyor
Konuşmak istiyorum demek :)
Uyudum yazarım
Meraktan
Sacma
Hahaha
ahahaha koptum sdfg
Saçmalık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar